Hjelp - trenger 5000 EB-poeng raskt for Fly Premium

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av A346, 13. mars 2018.

  1. A346

    A346 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Ser at jeg er rimelig nær 200.000 opptjente EB-poeng siste 12 mnd, og dermed låse opp det siste "Fly Premium"-nivået på SAS Mastercard Premium. Fikk et bra påfyll av poeng 29. mars i fjor, så bør helst komme i mål innen da. Har noen hundrelapper tilgode hos Trumf, men mangler fortsatt ca. 5000 poeng etter overføring. Forslag til hvordan jeg kan skaffe de manglende poengene innen 29. mars?

    Ekstra flyturer er mindre aktuelt. Amex har jeg allerede, likeså Fjordkraft. Får meg heller ikke til å møte opp på Joker for å hamstre taco, brød eller bananer nok til å fø på en liten by. På Viatrumf har jeg poeng utestående, men det går i sirup å få poengene, så jeg tar jeg ikke sjansen på å storhandle der. Abonnerer allerede på Aftenposten og DN digital, men vurderer å si opp DN for så å tegne nytt abonnement på DN Digital. Ett år gir 15.000 poeng. Spørsmålet er om dette godtas og om poengene kommer fort nok på konto?

    Å kjøpe ekstrapoeng er selvfølgelig også en mulighet, men ser på det som en siste utvei.

    Andre tips?
     
    joskje liker dette
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen i familien eller vennekrets som vil la deg overføre sine Trumf-kr til din EB-konto?
    Om du betaler de pålydende eller en liten bonus er jo opp til deg?
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Kjøpe ekstrapoeng er vel det eneste som ikke teller på opptjent siste 12 mnd.
     
  4. A346

    A346 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Hva med å donere poeng - teller det?

    EDIT! Fant svaret selv:
    "Poeng overført fra familiemedlemmer, eller venner, og de 1.000 månedlige poengene som kan øke ditt EuroBonus-nivå, medregnes ikke i saldoen"

    Men hvor står det at kjøp av ekstrapoeng ikke teller?
     
    Last edited: 13. mars 2018
  5. A346

    A346 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Kan selvfølgelig vurderes, men er redd de uinnvidde vil tro det har rablet for meg om jeg trygler om å få kjøpe Trumf... :)
     
  6. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Ja Trumf-kroner er raskt og smertefritt. Noen på forumet må jo kunne være barmhjertlig og selge deg 360 Trumfkroner passe rimelig?
     
    A346 liker dette
  7. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Hva med å ta med noen gode venner for å spise på Sumo? Det gir 330 poeng per 100 NOK, slik at en regning på 1516 er nok til at det ramler inn 5000 poeng...

    (Du må ha Eurobonus-kort uten kredittkort eller andre tilknytninger)
     
    Blingboarding, dkvt and A346 like this.
  8. A346

    A346 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Det er et kjempetips! Trenger bare et EB-kort uten MC eller Amex...Det fikser vel SK i en fei, eller?
     
  9. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Det tar ikke så innmari lang tid. Kan det være en ca en uke? Det er uansett ingen grunn til å vente - logg deg på med en gang og bestill.:)
     
  10. A346

    A346 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Done! 1-2 uker sier bolaget.
     
  11. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    Du trenger ikke kortet. Bare å sende inn kopi av kvitteringen etter 8 dager og du har poengene godskrevet på konto i løpet av timer.
     
    Chrisbgg liker dette
  12. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Er det ikke slik at sas eurobonus mastercard bare oppdaterer status en gang per måned? Så hvis de eldste poengene dine er fra 29. mars i fjor.. og eurobonus oppdaterer 31. mars, så er du fucked.

    Har du payr? Du kan forhåndsbetale litt skatt (som du får tilbake igjen hvis du betaler for mye). 25.000 hvis du har 20 poeng per 100.
     
  13. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, da. Jeg har «kjøpt» fra både mor og far, svigermor, svigerinner og svogere. Null stress :)

    PS: og det fine med familie (iallfall min) er at ingen har bedt om noe påslag :)
     
  15. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    5,403
    Bonuspoeng:
    183
    Det burde være uproblematisk med en byttehandel med trumfkroner. Hyggelig forumdeltaker overfører til deg nå, du overfører tilbake når du får fyllt opp trumfkontoen din.

    K
     
  16. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    I tillegg så får du poeng om du betaler med SAS Amex eller SAS MC.
     
  17. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Du trenger ikke hamstre særlig mye, hvis du virkelig vil ha de poengene - trippel trumf på torsdag, kjøp litt frukt og grønt så er du der
     
    Skarven liker dette
  18. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Men akkurat nå virker det jo uvisst når de kommer på konto, fikk en kompis til å overføre i går, stod alt var vellykket, men hans trumfkonto ble ikke redusert og jeg fikk heller ikke inn noe bonus.
     
  19. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Bare husk å trekk det vanlige EB kortet først, så betale med EB CC
     
  20. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har aldri testet det selv, men mener jeg har lest det her et sted.
     

Del denne siden