Hjelp

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Wiggo, 16. jan 2015.

  1. Wiggo

    Wiggo Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.
    Mangler 14500 poeng for å oppnå DIAMOND KORTET.
    Noen som har forslag til flyruter for å oppnå disse poengene på en "runde" innen Europa?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Raskeste måten å tjene raske poeng er nok å fly til USA med United, i alle fall om du skal gjøre det innenfor rimelighetens grenser av kostnad.
     
    Wiggo liker dette
  3. Wiggo

    Wiggo Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Takker for svar. Prøver å fikse det innen Europa.
     
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Innen Europa har blitt rimelig kostbart etter de nye endringene.. Om du finner billige billetter i PLUS og klarer å reise OSL - CPH - FRA - CPH - OSL (f.eks) sitter du igjen med 5630 poeng.. Men å finne veldig billige billetter her er vanskelig, så regner med at du blir loppet for en hel del tusen. Sikkert andre som kan sitte på bedre forslag til routinger?!

    Det kan faktisk hende at det billigste alternativet er å kjøpe grunnpoeng.. Det vil isåfall koste deg småpene 15000,- for 15.000 poeng.. Og for de fordelene Diamond gir pr. nå ser jeg ikke det som noen strålende investering, men ..
     
    Wiggo liker dette
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det forstår jeg, men det tror jeg blir mye styr.
    Det er eksempelvis 2551 miles til Grand Canaria. Skal du opp over 14000 må du fly mye, selv på business.

    SAS Plus gir 2000 poeng til Europa i fullfare eller 1500 i billig plus, så det blir noen turer om du skal hente inn alle disse poengene.

    Billigste måten (rett meg om jeg tar feil) vil være OSL-EWR-HNL-EWR-OSL - det gir ca 18000 poeng.
     
  6. Wiggo

    Wiggo Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Takker for svar.
     
  7. Wiggo

    Wiggo Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Tror jeg booker Alta-Oslo m/SAS, Oslo-Lisboa m/TAP, og tar 2 runder :) Gir 4000 poeng med SAS, og 13776 poeng m/TAP.
    Fullpris billetter.
     
    Fnate and Henning like this.
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Håhåh... Før jeg hadde tatt den som et milage run ville jeg vurdert å barbere bikinilinjen med ostehøvel. ;)

    Den hørtes vesentlig mer morsom ut, og om du skulle få ånden over deg så skriv gjerne reisebrev.

    For øvrig gjorde jeg OSL-EWR-OSL som milage run i julen. Det var ikke så galt det altså. Man får jo heller ikke jet-lag av å ha vært 5 timer i New York. Så rådene ovenfor er ikke så dumme.
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Greit å være nybarbert ved ankomst Hawaii :)
     
    Jørgen, KristianSk and Fnate like this.
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Var ikke det en motsatt milagerun? Svidde ikke du av de siste Eurobonuspoengene du hadde på kontoen. Ikke lure oss her til å tro at du gjorde noe fornuftig altså! :eek:
     
    Fnate liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Både og... Jeg sved dem av på "best tilgjengelighet" og tjente dermed opp nok poeng til å beholde EBG for nok et år...

    Så jo. Jeg gjorde noe fornuftig (litt avhengig av hvem du spør)
     
    Bizflyer liker dette

Del denne siden