Ei venninne reiser i morgen tidlig som frivillig hjelpearbeider til Hellas, for å bistå med mottak av syriske flyktninger. Siden reisen er betalt med donasjoner blir det billigste reisemåte. Dette medfører 12 timer på flyplassen i Frankfurt i morgen, fra ca. 08:00 til 20:00. Er det noen her med gullkort som befinner seg på FRA i morgen og kan gjeste henne inn i lounge? Andre forslag/ideer for å få henne gratis inn i lounge mottas gjerne
Glemte å nevne at hun flyr med Aegean, så det må være *A. Med mindre en annen lounge man kan kjøpe seg inn på er bedre. Tips til beste lounge og pris mottas gjerne
For the Lufthansa Welcome Lounge in Frankfurt the fee is 50 euros for adults and 35 euros for children from 2 to 12 years of age.
Denne dama fortjener jo egentlig et gullkort for innsatsen. Noen med mulighet til å donere? Så kan eventuelt vi andre bidra med noe slags kompensasjon til giveren..
Correct me if I'm wrong....men denne tror jeg kun er på landside. Gikk forbi en i terminal 1 forrige helg. Nå har hun rikelig med tid, så det er ikke noe problem egentlig. Hvis hun ikke ønsker å gå ut kan business lounge være et alternativ. "(4) The purchasable lounge access is limited to the Lufthansa Business Lounges in Germany, the USA and at Paris Charles de Gaulle Airport. The fee for the Business Class Lounge is currently 25 euros for adults in Europe"
Etter litt mer research, så tror jeg ikke lufthansa business lounge er et alternativ heller, med mindre hun reiser på en premium billett. Her er noen alternativer (de to første): http://www.frankfurt-airport.com/co.../en/services/container_services/lounges1.html
Hun endte med å betale 70€ for 6 timer Fikk heldigvis 5 timers søvn. De som vil bidra kan kontakte meg på PM