Hjemmesider for å sjekke deals/error fares

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TElg78, 25. mars 2019.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Finnes det hjemmesider som man kan bruke for å finne deals eller må man sjekke hele tiden selv for å evt. finne noe. Fant en tysk side som samler tilbud, men noe på engelsk. Jeg har funnet 2 sider, men er det mer der ute? Må jo ikke være avgang fra Norge når andre land er så nær. :) Dessverre alt for lite Sør-Amerika på tilbud :( Og Eco+/BIZ tilbud er ikke å finne...

    https://travel-dealz.de/
    https://jacksflightclub.com/
     
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Vær så snill å ikke post nye tråder i Reisedeals som ikke er reisetilbud. Slike spørsmål kan fint stilles i Insideflyer Lounge.

    Jeg (og mange andre) har e-post-varsling på nye tråder her, som er en fin måte å få varsling på, når det kommer nye tilbud. I tillegg har du Secretflying, som har en nettside og en app, hvor man kan få notifikasjoner når nye tilbud kommer. Flyertalk har også flere under-forumer for tilbud.
     
    Flight Cancelled and NoLimit like this.
  3. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Ser lassevis med tilbud til Sør-Amerika på Secretflying. Følg dem på Facebook, eller last ned app der du kan få varsel om gode deals fra område du selv velger.

    Til admins: Er det ikke mulig å få på plass en pop-up når man forsøker å poste i dette forumet som forklarer at dette er et forum for bare ekstremt gode deals, og at det sender ut varsel til alle? Det er jo åpenbart for dårlig forklart per i dag.
     
  4. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Det er litt vanskelig å vite, hvor ting skal postes av og til. Når jeg har spørsmål om reisedeal, var "Loungen" ikke første valget. for mye "koseprat" her :)

    Men takk for tippset. Denne siden kjente jeg ikke. Laster ned appen, siden jeg hater Facebook og ikke bruker utover lokal salgsgruppe
     
  5. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Nei dessverre. Det er såpass sjelden dette skjer, så vi lever nok godt med det enn så lenge
     
    drsyk liker dette
  6. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113

    https://www.flyertalk.com/forum/mileage-run-deals-372/

    C
     
  7. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Last edited: 25. mars 2019
  8. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke noe problem med å få mail en gang innimellom, merker jo fort om det er noe viktig eller ikke. Det som bekymrer meg er at nye brukere som feilposter skal bli møtt med nedlatende og kjeftende innlegg fra "gamle travere" her som blir irritert. Ikke hyggelig å oppleve slikt, og noe man bør unngå.
    (Gjelder IKKE mathiasfe sitt svar her, som var informativt og konkret:))
     
    Travellingalf and mathiasfe like this.
  9. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    InsideFlyer.de
     

Del denne siden