God morgen fra ANA biz loungen på HND. Farvel Tokyo for denne gangen, det blir ikke siste gangen. Vi ses igjen Japan Ha en strålende mandag alle IF-ere
Morn fra Hua Hin, avreisedag er i dag, men vi skal heldigvis ikke hjem enda. Bangkok står for tur! I morgen blir det matlagingskurs «cooking with Poo». I går var vi på tempelbesøk og elefantsafari i en nasjonalpark der elefantene går fri på over 900km2. Vi fikk opplæring i hvordan Buddistiske ritualer foregår, lærte at min Buddah ligger, spiste god streetfood, så elefanter, spiste mer streetfood. Jo, det var totalt sett en av de beste opplevelser jeg noen gang har hatt på mine turer! Om noen trenger en turguide kan jeg hjertelig anbefale Siri safari. Entusiasmen hennes er helt fantastisk! Og hun gir ‘det lille ekstra’, det er helt klart at hun har lært hva folk setter pris på på en slik tur. Ha en herlig dag
God Morgon frå Katmandu! Er i skrivande stund i trafikken på veg ut av ein smeltedigel av ein by. Kjøpt lokalt sim kort, då Ncell som er på Airalo visstnok har dårlig dekning. Men vi får sjå korleis dette simkortet funkar i landsbyane på trekking turen. Uansett 2000 NPR / ca 160,- NOK for 20GB er jo billig. Lag ein god dag Edit: Fant han her som tar HMS på alvor
God morgen fra Arlanda. Av alle diamantfordeler jeg skulle være glad for, var ikke å bli med 6-flyet istedenfor 7-flyet fordi jeg våknet og ikke fikk sove mer, den jeg hadde tenkt mest på. Men en time før på jobb med et morgenstille fly er en god start på uken. Frokosten på Clarion som åpner 4.00 var veldig bra.
God morgen fra Aust-Finnmark. Det hilses fra mange eksotiske steder i dag, og da må selvsagt også Vadsø/Aust-Finnmark være med. Og ikke minst Vestre Jakobselv. Jakobselvkaia sommer-restaurant har kokk fra Estland. Det serveres velsmakende tapas med lokal vri. Avsluttes så klart med multer med nesten hemmelig marinering. Kort sagt lite spansk og veldig godt. Ha en fin mandag, alle IFere!
God morgen! Her går det i kaffe før avreise til kontoret. Travle dager på jobb i begynnelsen av uken, og så blir det langhelg i bartebyen etterhvert. (Med litt jobb også, men mest kos) God mandag til alle.
Flybytte Vietnam Airlines A350-900 : ny opplevelse og biz så fint ut selv om vi svingte til høyre denne gangen.
God morgen fra hjemmekontoret. Etter 3 dager i forrige uke i Jakarta,de 2 andre med reise til og fra var det godt med en rolig helg og masse turer i skog og mark. Kan se ut som det blir med kun en dag hjemmekontor denne uka, «redd» det dukker opp en tur til LAX i morgen. Nyt sola folkens
God morgen! I dag skal jeg bruke litt sas poeng og 2 CT, ringer inn kl. 09 for å spikre neste års sommerferie. Noen som vet om de kan legge til CT i etterkant for tiden? Da kunne jeg faktisk bestilt på nett selv og bedt dem legge til CT i etterkant.
God mandag fra Oslo. Her har en fått booket seg billetter til neste sommers utflukt allerede. Ikke helt uventet er destinasjonen BON, men reiseruten blir ny og KLM utgår denne gangen. Routing blir OSL-LHR-JFK-MIA-BON og retur BON-MIA-LHR-OSL, blanding av BA og AA, og en salig blanding av klasser, hvor alle bortsett fra den som man mest kunne ønske seg er representert.... Med andre ord plass for noen dager i Miami også, så det gjorde innsalget av en eller temmelig knotete reiserute enklere.
God morgen fra solkysten! I dag blir det ikke morgenbilde fra solkysten, det er så grått og vått og trist ute at det ikke fortjener oppmerksomhet. Ellers blir livet lettere ettersom tiden går og Butler-rollen blir mindre krevende ettersom ferdighetene blir bedre. Rullestolen er parkert (for godt?) og rullatoren står bare i beredskap. Har bestilt rullestoltransport på Gardermoen i slutten av oktober, kanskje vi kan avbestille den også .... Nå er jeg til og med begynt å glede meg til neste planlagte flytur om 38 dager og ser etter muligheter til å nå diamant før nyttår ... Godt det er helg!
Effektiv morgen Ringte CT-telefonen og fikk booket reise for neste sommer. Det var en forholdsvis enkel reise, men likevel. Samtalen tok 20 min, og agenten var superhyggelig, dyktig og effektiv Jeg pleier alltid å grue meg til å ringe inn (fordi det ofte tar så lang tid og det ofte blir noe tull), men dette var en svært positiv opplevelse!!
God mandagsmorgen. Man kan ikke annet enn å bli litt misunnelig på alle de fine reisebildene som legges ut, av fine frokoster, fine hoteller og bra vær. Trigger reiselyst. Riktignok, man kan ikke klage på Oslokontor i dag, det er jo snev av sommer igjen, så med det, ønsker dere alle en god start på uken!
God føremiddag frå Sunnfjord. Full fart og hardt arbeid. Ting ordnar ikkje seg sjølv. Ikkje flybillettar heller. Sein haustferie til Afrika er tinga.
Mandagshilser fra Brussel! Her gjøres de aller siste seeing of sights, før nesen settes mot BRU og hjemreise. Første besøk i byen ga mersmak, så her skal man nok tilbake en gang. Helst i like fint vær. Nyt mandagen!