Tilbud som fortsatt holder stand eller ikke, takk for bumpen,
@Larata kommer med et viktig budskap i orginal-posten.
Men siden vi da har denne posten oppe, som jeg tolker som "posten for de som foretrekker IEMs over noise-cancelling":
Jeg har hatt SE535 i litt over 5 år nå, og har strengt talt budsjett til å oppgradere. "Problemet" er at jeg liker SE535 så veldig godt, så jeg lurer litt på hva neste steg ville vært, og om det i det hele tatt er verdt å oppgradere. På den annen side, jeg har jo sittet en stund på alle stegene opp i Shure-trappen, og ved hvert steg har jeg hatt "men det kan jo ikke bli så mye bedre enn dette uansett"-tanker, og blitt positivt overrasket da jeg endelig oppgraderte.
Jeg har også snust litt på tanken om custom IEMs av den relativt "billige" sorten (type 5-7K), men jeg lurer på om det er verdt det, eller om jeg ville fått mer for pengene for "vanlige" IEMs.
Det står selvfølgelig mye om dette på nettet, og jeg tror jeg har lest meg igjennom det meste som er, men jeg har sittet på dette gjerdet siden jul, og siden dette forumet har hatt en tendens til å dytte meg ned fra flere gjerder så hadde jeg satt pris på erfaringer.
Edit: eller, for å stille et helt lett spørsmål, i orginalposten har du et bilde med øreproppene jeg har, sammen med de jeg har lyst på (men enda ikke helt vet om jeg har budsjett til): helt subjektivt, hvor mye bedre er SE846 over SE535? Da du oppgraderte (antar jeg) til 846, var det verdt det?
Vis alt...