Skal til BKK i våren. Vanligvis bor jeg på Conrad, men siste gang ble jeg skuffet over service og personal slik at jeg unngår dette i fremtiden. Jeg skal reise med en kollega og vi skal muligens dele rom (litt avhengig av hvilke prisklasser vi går for) - dette er ikke stor stress, vi forstår hverandre godt Så er det det følgende konundrum: St. Regis, Kempinski Sindhorn, eller Plaza Athenee? St Regis er åpenbart en etablert, men litt gammel? godbit. Forstår man kommer seg rett inn til skytrain. Her kikker jeg på Metropolitan Suite. Kempinski Sindhorn - Nytt? Finner meget lite, bortsett fra tripadvisor. Litt mindre egnet beliggenhet, men kanskje bedre mtp nyere hotell? Twin room er litt mindre en på St regis (66m2 vs 80m2),men prisen er nærmest lik Plaza Athenee - desidert billigst i pris, her kan jeg faktisk få tak i 2 rom i minste kategori, til samme pris totalt som suiten på St regis. Her forstår jeg man gå til samme BTS som fra Conrad og hotellet egentlig ligger nærmere stasjonen. Er det noen som har erfaring med 1 eller flere hotell? Er det merkbare forskjell i service, kalitet, frokost, evt. basseng/spa? Jeg står egentlig litt mellom St. regis og Plaza Athenee, hvor jeg tenderer litt mot sistnevnte da vi kan ha 2 egne rom til samme pris... Takk!
Jeg ville bodd på Kempinski. Har bodd på nabohotellet, Kimpton Maa-Lai, og synes lokasjonen var bra. St. Regis har jeg ikke bodd på, men besøkt i annet ærend, og jeg fikk ikke helt følelsen for det. Tungt trafikkert vei rett utenfor er det også.
Har ikke bodd på Plaza Athene etter at det ble re-brandet fra Royal Le Meridien, men var enkel tilgang til Sky Train og sol hele dagen ved bassenget (ikke viktig om jobbreise). Rommene var av god størrelse.