Hotell CPH Bella Sky Mariott vs Crowne Plaza?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Are, 29. april 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Tenker å samle mine hotellnetter i en kjede så langt som mulig.
    Har som regel vært på Bella Sky, men det er umulig å få noen status for meg der.
    Kikket litt på Crowne Plaza som ligger i nærheten, IHG gir første nivå etter 10 netter, og det er vel omtrent det jeg kommer til å ha der.

    Noen som har testet begge?

    Personlig synes jeg Bella er et kurant hotell, men får ikke noe ut av programmet føler jeg. Er IHG fornuftig? Er Gold verd noe?
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,418
    Likes mottatt:
    29,304
    Bonuspoeng:
    183
    Ihg er fornuftig hvis du bor en del på hotell. Men gull er ikke verdt noe særlig, spesielt etter at de innførte enda ett nivå. Kjøp Ambassador få gull på kjøpet og tjen til Platinum hvis du ikke bor nok netter ila ett år til å få max uansett.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bor egentlig begrenset på hotell.
    Har vel rett rundt 10 "frie" netter i København pr år, + ca 10 på Nordic Choice + litt ymse.
    Kommer garantert ikke til å klare å komme meg opp til Platinum med 40 netter, muligens kanskje muligens om jeg får kreditert andres netter på min konto... ?

    Jeg har klart å få hotels.com Gold på dette :)

    Er Ambassador da egentlig verd det, kun for Gold? Og denne bonusnatta om jeg i det hele tatt får brukt den.. Hadde jeg fått gratos upgrade hadde det vært en no-brainer..
     

Del denne siden