Er det noen som har bodd på ett eller begge av intercontinal hotellene i Bangkok og vil anbefale ett av de? Skal ha clubroom.
Bodde 4-6 mars 2025 på Intercontinental Bangkok (Lumpini) med basseng i 37/38 etasje. Bodde der også 7 dager i påsken 2024, så har litt info. Clubroom begge opphold. Ikke bodd på det nyeste(tror jeg det er) da jeg som nordboer liker å ligge litt i sola. Tror det hotellet med basseng i toppetasjen er best vedrørende solforhold. Ikke mange solsenger rundt bassenget, men opplevde aldri at det var manko. Loungen er vanlig Intercontinental med gode drinker på menyen, og grei mat(du kan bestille samme greia flere ganger om du er sulten). Som vanlig også sushi om du liker dette Utsjekk var klokken 16 som ble gjort i loungen. Vi oppholdt oss i loungen med mat og drikke til vi tok taxi til flyplassen kl. 1900. Fint og stort treningsrom med masse apparater om det er int. Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere, og svarte på ditt spørsmål, da jeg som sagt ikke har bodd på det andre ICH hotellet.
Takk for godt svar, det var veldig informativt. Endte opp med å booke på det eldste og fikk oppgradering i appen umiddelbart, det er pluss. Så da er det bare å glede seg til litt sol på bleke ben.