Hei. Da blir det en liten tur til champions league finalen mest sannsynlig, som er i madrid 1. Juni. Er det noen måter å kunne bruke medlemsskaper/statuser for å få tilgang på hotell til en normal pris? Eventuelt noen som har en booking de ikke får brukt? Gjelder 30 mai til 3 Juni. Ekstreme priser for billige hosteller nå, så tenkte å høre om noen av geniene her har noen kreative forslag?
Sjekket litt rundt på denne i går kveld/natt. Klart ikke å finne noe som helst som lignet på en fornuftig deal.
Jeg har 3 rom på Indigo matchday. Samt 1 rom på IC torsdag til søndag. Alle rom booket for 2 adults. Åpen for forslag. Heier på spurs selv.
yes, 3 dbl rom bookinge 1 juni på Indigo, samt en res for 3 netter på IC. Åpen for cash, eller bytte i noe. For 1 el 2 personer?
Jeg er åpen for forslag langt under det som oppgis i andre kanaler. Ad datoer så avhenger det av om du bruker gregoriansk kalender eller ikke. Er du på vår tidsregning er dagene oppgitt over, hvilket betyr 30 mai til 2 juni.
Hehe. 30 mai til 2 juni er interessant for min del. Har noen muligheter i leiligheter, men IC ville vært det beste om prisen er ok. Hva skal du ha for det? Eventuelt pm