Hotell i Narvik

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Shyneno, 30. juli 2015.

  1. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,028
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg må ha hotell i Narvik og ser de har Best Western, Quality og Scandic...

    Hvilken skal jeg velge?

    Noen som har bodd her?

    Jeg er BW Diamant, og blir vel Quality Gold med statusmatch...

    Prisene er ca det samme ca.900kr per natt.
     
    Last edited: 30. juli 2015
  2. Jonbertel

    Jonbertel Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg ville ha droppet Scandic. Ikke mulig å få kjøpt ei øl fra verken baren eller resepsjonen i ellevetiden på lørdagskvelden (og selvfølgelig tom minibar, slik Scandic alltid praktiserer). Mulig jeg overdriver litt på klokkeslettet, men jeg får noia av pietistiske avholdshysterikere som på liv og død må søke seg til servicebransjen (neida, jeg ble ikke nektet fordi de mente at jeg hadde fått nok, det var "policy" å ikke selge øl etter klokken så-og-så). Ellers: Narvik er en hyggelig by (Slett ikke vakker rent estetisk, men med trivelige locals).
     
  3. Arcus2005

    Arcus2005 Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Bodd ved flere anledninger på Scandic Narvik. Dog bare i superior extra og juniorsuiter. De fleste har vært fine rom, og som regel med god utsikt. Noen bad kan ha dusj hjørne med 2 glassvegger som kan være noe smått for en stor mann. Utover dette bare gode ting å si.
     
  4. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Vil du ha rom med utsikt er Scandic absolutt et godt valg.

    Har bodd der både da det var Rica og Scandic som det er nå. Kjedelig med tom minibar, så her gjelder det og bunkre opp dersom du skal ha deg øl på rommet. Ellers kan jeg ikke si jeg merket nevneverdig store endringer. Har alltid hatt rom på enden høyt oppe og vært veldig fornøyd med det. Tøtta bar i øverste etasje har panorama utsikt over byen.

    Jeg velger i allefall dette hotellet de gangene jeg er i Narvik. Hadde en natt engang Quality når Scandic var fullbooket, og det imponerte ikke akkurat.
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Du er vel EBG og da har man div hotellfordeler: Link
    Ser at det ligger flere fordeler hvis man går via flysas.com: Link
     
  6. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har de siste 3 årene minst 150 netter på Quality Grand Royal 1 på BW og 5 på Scandic. Scandic er et forholdsvis nytt hotell og har gjennomgående god standard på rommene og en ok frokost, litt bedre enn på Quality faktisk. BW er veldig dårlig, nesten som et vandrerhjem. Quality hotell har fine rom i den nyoppussede avdelingen, så det er nesten et must å ha rom der. Jeg vil også anbefale å ha rom vekk fra E6, det er mye bråk fra lastebiler. Rallar´n Kro har veldig god mat og veldig hyggelig betjening, Linken restaurant har byens desidert beste utsikt og veldig god mat. Men Linken er litt mer "gourmet style" enn Rallar´n. Så hvis du ikke har noen ambisjoner om noe status hos Scandic ville jeg valgt Quality, men kun hvis du får rom i den nye avdelingen. (den gamle avdelingen er nok ikke pusset opp siden General Fleischer jaget Tyskerne for første gang)

    Vil anbefale en gåtur til "fjellheisen" og eventuelt Linken/3toppen hvis du vil gå litt lengre samt en tur på krigsmuseet.
     
    Shyneno liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Scandic er det definitivt beste.
     

Del denne siden