Hoy det er tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 17. nov 2015.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det blitt tirsdag!
    Variabelt vær her i sør med litt regn og litt sol, og i natt hadde det sannelig kommet noe hagl.
    Ellers sender jeg ut forbannelser, edder og galle over dem som setter igang med anleggsmaskiner i bebodde strøk kl 0620 om morgenen. Slikt skulle da ikke være lov!! Lumpent!

    Nuvel! Jøje mei så festlig jeg hadde det i går med champagnesmaking i vinklubben. Det var skikkelig nam-nam og en grei oppvarming til Lufthansen byr på Comtes des Tattinger på torsdag.

    upload_2015-11-17_9-44-31.png
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,753
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Arendal. Nyter noen rolige dager og leter( halvveis frantisk) etter et kurant sted å bo i Oslo, da et nytt eventyr begynner der 1. desember. Satser på å finne en god løsning i løpet av denne uken, så blir det nok orden veldig snart. Spennende tider!
     
    Travellingalf liker dette
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag! Ikke så altfor innholdsrik dag så langt.

    Hadde besøk av svigerfar igår, vi ble pratende om reising og plutselig hadde han planlagt både vårblomstring i Tokyo og tur til Karibien, morsomste var at han bare nevnte at jeg og han skulle på tur, ikke dattera som satt å hørte på! :p

    Nå lunch! Ha en god dag! :)
     
    Travellingalf liker dette
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra København.

    Stadig lidt slidt efter lidt over tre uger med rejser, men på vej tilbage i topform igen....

    Fuld fart op kontoret idag og mange spændende ting i vente...
     
    Travellingalf liker dette
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Krysser fingerne for at Lufthansen ikke streiker på torsdag. Mener å ha lest på FT at Champisen er erstattet med Cava inntil neste år pga. produskjonsproblemer
     
  6. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Nok et eksempel på at sosiale medier/fora mangler "misliker"-knapp.
     
    Bizflyer liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Moroklumpen! Nå har riktignok Croachrocket (eller hva han nå heter) truet med å drikke opp all Champersen i Fytta på onsdag på sitt lille 10,5 timers opphold der onsdag før han skal til Argentina. Men bare han sparer noen flasker av det aller dyreste brennetrevinet, så skal det vel gå greit....... Jeg har jo tross alt drukket Champagne denne uken....
     
    peterfox liker dette

Del denne siden