Hurra torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. juli 2021.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim :)
    Grått her idag , 16 grader på termometeret og det er deilig sykkelvær. Nok en 10-timer idag, deretter kvitte seg med noe rask etter oppussing og deretter begynne på gulvet på rom nr.2...Akk ja...gleder meg til ferie :cool::cool:

Ha en strålende torsdag folkens :D:D

Calling, EndreD, Earl and 14 others like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.

Metallkort fra Amex kom i posten i går, ville forsøke å betale en verkstedsregning med den, men nei... de vil kun ha MC/Visa. Kjipt. Men det går fint å bruke den på Meny, så opptjenings"festen" er påbegynt. (45kNOK omsetning for 500k MR)
    At bilen må en tur tilbake og suge noen flere tusenlapper ut av "feil kort" får jeg bare leve med. Poeng er poeng, de dukker opp enten på den ene eller den andre måten.

Trippeltrumftorsdag er vel først neste måned igjen?

Ha en poenggivende dag, på dine planlagte kjøp vel og merke, ikke noe luksusfelletendenser...

EndreD, Earl, pgaa and 11 others like this.
  3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    Ha en flott sommerdag dere :)

Er det noen som har forslag til hotell og spisesteder utenom det vanlige? Stedet du vil tilbake til?

San Sebastian, Nord i Spania er stedet.

4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Risør. Ser ut til å bli atter en flott dag. Vi tar turen ut til Stangholmen igjen. Siste dag før ferieslutt. I går kom en Herkules flyvende veldig lavt over oss på Stangholmen. Tok en fin runding rundt oss, og vinket med vingene i tillegg. Fikk filmet, men klarer ikke å laste opp fra mobilen.. gøy var det hvertfall

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,565
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret/den virkelige solkysten :) Dette kommer til å bli en flott dag i solen.

2 dager til med jobb så blir det 3uker til med sommerferie. California drømmen har jeg gitt opp. Valget står mellom Kreta eller en ny The whole shebang denne gangen litt rundt i Norge, selv om 10 nye netter på Villa Copenhagen frister til gjentakelse.

Ha en flott torsdag :)
    20210715_085029.jpg

kjeeli, EndreD, Earl and 12 others like this.
  6. SirH00D

SirH00D Roger, Roger. What's our vector, Victor?

Likes mottatt:
    458
    Bonuspoeng:
    53
    God morgen fra en fortsatt sovende (og overskyet) hovedstad. :)

Har blitt lovet knallsol og 30+ grader på hjemmekontoret så her er det casual (tropical) friday på forskudd. :cool: Heldigvis så lukter det helg lang vei og Meny (via Trines Matblogg for 5% Trumf) kommer heldigvis utover ettermiddagen med sårt etterlengtet påfyll av iskrem.. så alt ordner seg for snille bonusnisser! :D

EndreD, Earl, Travellingalf and 10 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag på solkysten er heller grå i dag og våt!
    Barn og barnebarn er på telttur på Ulriken .. du verden!
    BFF7DE89-CE55-4A37-AEF5-2C1918ADD45B.jpeg

EndreD, Earl, pgaa and 9 others like this.
  8. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim.

Her kan rapporteres om det samme fantastiske været som resten av Østlandet, men det har jeg straks tenkt å gjøre noe med da jeg pakker bagen og kjører oppover til den nordlige delen av Trøndelag for å besøke det moderlige opphav.

Etter noen dager med et helv..es mas om jeg ikke skal ha mere mat, kaffe og hva ellers det måtte være kjører jeg ned til Molde og møter den bedre halvdel (som fornuftig nok har tatt fly opp) der før vi kjører kysten nedover en liten uke. Blir jo tross alt greit å se noe annet også.

Det ser ut til at 10. september er deadline for at vi får vite om vi får lov til å komme inn i Unaiten i oktober for å løpe maraton så da får man leve i spenning inntil det.

Ha en strålende en!

EndreD, RoadKing, Earl and 9 others like this.
  9. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra LKN
    2568A24E-9BF1-4338-BE8E-F589459FB02A.jpeg

Ikke allverdens vær disse fire nettene, men fikk i det minste en tur til Matmora i går
    F2E0552E-F3DB-472A-9D9D-EE2A149D91BC.jpeg

EB3B554D-65D0-45DF-A68D-08C69AE189B2.jpeg

ha det kjekt :)

kjeeli, EndreD, RoadKing and 12 others like this.
  10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    Å, en ting jeg kan rope hurra for, neste uke får jeg første dose med covidvaksine. Håper dose to kan settes en del mindre enn 12 uker senere, for da kan det hende at høstferien utenlands er berget.

EndreD, Earl, Travellingalf and 7 others like this.
  11. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,667
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Jessheim.
    Halvveis i ferien, og andre vaksine satt i dag akkurat 3 uker siden første, så da er det bare at vente på grønt eu pass i helseappen og off we go!
    God dag til alle

EndreD, RoadKing, Earl and 9 others like this.
  12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag?
    Har akkurat spist frokost.
    IMG_20210715_131710PXL_20210715_095102255.MP.jpg

Nå er det kaffe i koppen, før vi må avgårde for å kjøpe oss en is. Og så blir det nok litt bading, da det er rimelig varmt..

Nyt dagen!

Calling, kjeeli, EndreD and 11 others like this.
  13. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    LN-FGA for andre gang, men denne gang på BOO-OSL. Ikke noen vannkanon som venter denne gang:eek:. Ganske fullt bak rad 6, men kun en foran rad 6 (som i utgangspunktet er reservert for ledig midtsete). Kjenner igjen to av crewet fra sas.
    26D2E3A8-A420-43EB-A30E-D273E4801B6B.jpeg

EndreD, RoadKing, Earl and 7 others like this.
  14. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    Fortsatt god formiddag fra vestlige himmelstrøk.

Gitt bilde av hvordan en «solkyst» ser ut så er vel dette «tåkeheimen»?

image.jpg

Nå skal det bades, gode 28 grader i vannet er til å leve med! :D

Kristian, EndreD, RoadKing and 6 others like this.
  15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Sunnmøre.

Og ja, i dag er det all grunn til å rope hurra-hurra-hurra! For det første så kom jeg meg hjem fra Olja i går med bare en liten forsinkelse hos Widerøe. Og en 20 minutters forsinkelse blir fort tilgitt når det står to småtasser på trappa og venter på pappaen sin :)

Så i dag begynte jeg offisielt på seks ukers fri og hva er bedre (sikkert en del, men likevel...) enn å begynne ferien med første vaksineskudd? Egentlig så skulle både jeg og madamen få første dose i dag, men ho fikk en sms for noen dager siden med beskjed om at de hadde feilberegnet antall tilgjengelige doser og ny dato var først i august :(
    Dette la jo en demper både på det ene og det andre, men jeg tenkte at det kunne jo ikke skade å nevne dette når jeg skulle få min dose. Madamen (og ungene) var uansett med og ventet i bilen, så ho kunne stille på kort varsel om det skulle dukke opp en mulighet. Og hva skjedde? Jo, vi ble møtt med full forståelse og den eldre svært hyggelige sykepleieren (?) som satte skuddet på meg gikk for å snakke med sjefen sin mens jeg venta. Og joda, selvfølgelig skulle de ordne en dose til madamen min også! :D
    Jeg hadde time 1100 og madamen fikk satt sitt skudd 1120, så dette var jo bare helt fantastisk. Og for en utrolig hyggelig gjeng som tok imot oss - all ære til de som jobber der og ikke minst de frivillige!

Calling, kjeeli, Upsaker and 11 others like this.
  16. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
    Siste arbeidsdag på en stund gjennomført, nå venter 3 uker med norgesferie :cool:

Opp til Stjørdal international i morgen, får vel omsider noe annen servering enn den hersens aklavetten :D

Sonictravel, EndreD, Earl and 5 others like this.
  17. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Sunnfjord. Her er det full fart frå morgon til kveld, men dessverre ikkje noko flyrelatert. Trudde eg. Jammen var det komt inn 13500 poeng frå Norgesgruppen som eit resultat av at feriepengane fekk bein å gå på i år og. Då får vi tru det vert råd å komme seg på tur i dei eleverte klassar ein vakker dag. Det fristar veldig, sjølv med ein egotripp no. Samt ein fotballtur til England med ruta OSL-IST-BRU-LHR/MCR-VIE-IST-OSL. Då får ein prøvd ein skapelig lounge samt drukke godt øl i Brussel og Wien.

Sonictravel, EndreD, RoadKing and 6 others like this.
  18. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,667
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg ringte fredag for at flytte min time fra 25 august til i dag fikk jeg et takk for hjelpen…. Ullensaker hadde da 1000 doser de måtte bli kvitt. Store kontraster…..

RoadKing liker dette
  19. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, ikke sant? Her oppe står folk bokstavelig talt i kø for å få vaksinen, mens andre steder i landet får du nærmest kastet de etter deg.

Eddie47 and RoadKing like this.
  20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Det er helt sikkert Erna sin skyld … og litt Raymond

Del denne siden