Hurra torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 17. des 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hepp fra Trondheim
    Skikkelig dritt-vær her fra morran med regn og grått. Håper dette ikke er juleværet
    Blown-away etter" Star Wars -The Force awakens" i går -anbefales !!

    To dager til juleferie-ting begynner å falle på plass, og idag sendes kontrakt på hytte inn- ferdig signert....Farvel 1,4 mill.....:) :)

    Ha en strålende dag :D :D :D
     
    tommy777 liker dette
  2. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Flott og frisk vinterhilsen fra TOS. Gikk (til fots) lysløypa til jobb i morrest og det var kaldt, klart og skarpt føre. Så inni h.... at LN-FHU sender været nordover så det lover regn og blåst fra i morra ettermiddag. Vi kunne godt fått beholdt julekortstemningen over nyttår.

    Ser ut som nok en AMEX CT går ut dersom jeg ikke finner på noe i romjula, altfor mye å gjøre på jobben denne høsten til at man har funnet tid til det.

    Julelunsj fra 14:00, så da blir nok morgendagen tung om ikke en begynnende forkjølelse setter demping på feiringen.

    Ha en givende torsdag, her må man dukke ned i prosjektrapportering igjen......
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Hørtes ut som en vanskelig kombinasjon med å være frequent flier :)
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra Skåne.

    Rengøringsfolkene skulle komme idag, så derfor blev det hjemmekontor. Men de meldte afbud pga sygdom. Så det lader til at fruen må tage rengøringstjansen efter job idag ;)

    To-Do listen er 1 kilometer lang, så nok at tage fat på. Nespresso i koppen, så det går nok alt sammen.

    Måske lidt overspringshandlinger senere i dag for at planlægge hvor rejsen får hen i februar. Hyatt Hua Hin er på planen for at bruge den sidste suite upgrade inden mit Hyatt Diamond udløber og jeg må kigge mig om efter en ny "bedste ven" som hotelkæde...

    Ser frem til juleferie snart....
     
    LN-FHU liker dette
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Like you wouldn't belive...... :rolleyes: :rolleyes:
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmpf fra det Sørlandske!
    Ble en hyggelig danmarkstur i går kveld. 2 kvoter juledrikke sikret, så det er jo alltid noe.... Ble mye sjåpping så det røk noen kroner. Hjemme 1 i natt, i seng 2, opp tidlig. Trodde jeg. Men jeg ble sabotert. Noen hadde slått av vekkerklokka mi i løpet av natta, så jeg våknet med et brak 0810 og kom 15 min for sent på jobb. Hvor jeg skulle vært i et møte...... Nice start.

    Ekstra glad for at jeg skal ha nok en julebordstur rett etter jobb i dag. Nok en tur med Superspeed. Jodda... Skal nok gå greit, selv om jeg holder på å sovne her jeg sitter. Møtet er ferdig og tusen ting å ta tak i. Heldigvis fri i morgen. Og resten av året. Trur eg.

    Er det rart jeg drikker??
     
  7. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Siste jobbdag før ferie.. Drar til Tromsø på førjulsbesøk til søster og familie i kveld. Er allerede halvveis (poengmessig) til å rekvalifisere EBG etter første måned i perioden.. Dukker det opp mange gode tilbud fra SAS i 2016 så kan jo dette fort bli EBD! :D

    Nyt dagen!
     
    RoadKing liker dette
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    I KRS ser man ikke ut... men flyene kommer og går.
    Ha en fin dag der du er, enten du vet hvor du er eller ikke :)
    2015-12-17 13.31.36.jpg
     
    Last edited: 17. des 2015
    Flemming Poulsen liker dette
  9. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå wf149. Skal sitje på til Sogndal via Hovden. Deretter går turen vidare til Sandane. Slik er det når ein utsett billettbestillinga til det siste.Hadde ein berre fått kvalifiserande segment og poeng på anbudsrutene..
    Han ein fin ettermiddag!
     
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra en AA 737 på cruise på vei til DC. Langweekend hos svigers del 1 starter nå, hjem søndag.

    Full lunch er nå tilbake på en 1 time 20 min flight hos AA, tidligere var det kun snack basket å spore.

    Det blir ikke skikkelig juleferie før touchdown O'Hare den 25. Desember
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden