Hva bør jeg gjøre nå?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av poeng_poeng, 22. nov 2018.

1. poeng_poeng

poeng_poeng Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

Nå som jeg snart har begge CT-ene (teoretisk) i boks, venter bare på Amex og venter på DnB Saga MC for å kommei gull i april og egentlig ok med EB....

Hva burde jeg satse på da? Andre Bonuspoeng fra andre allianser eller noe annet gøy? Eller bare makse EB og fly med *A?

2. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikkje mange som har for mange poeng... Er "dyrt" å fly fyrste klasse om dagen

3. poeng_poeng

poeng_poeng Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg kommer ganske sent inn i "gamet" og har ikke med alle bagasje mange av dere har. Inntrykket jeg sitter med er at det har vært enkel tilgang til luksus, men for meg er det "dyrt", men langt fra uoverkommelig. Men barn i skolealderen og ingen andre enn meg som er bitt av basillen, kan vi ikke fly like mye som jeg drømmer om. Men ja, kanskje bare stasje opp enda mer EB og tvinge gjennom asia og amerika ferier

Are liker dette
  4. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sikret EBD 6 mnd før perioden gikk ut.
    Hadde i også prøvd å fly mye KLM for å opprettholde gull der.

Når gull med KLM også var i boks så hoppa jeg inn hos Finnair og er straks gull der også med 8 mnd igjen av Finnair perioden.

Jeg bor i Ålesund og flyr mye til Finland og baltic. Da tar jeg sas til Oslo også Finnair via Helsinki.

Dermed får jeg raskt: 2x SAS og 4x Finnair bare på EN TUR RETUR reise.

Målet er å ha alle 3 alliansene samtidig: EBD, KLM flying blue gold og Finnair Platinum innen 4-5 mnd :)

Hatt KLM platinum 3 år på rad til nå men vil prøve litt nytt så gikk full gass inn for Finnair platinum nå.

WannaBeFrequentFlyer liker dette

Del denne siden