Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. egilw2201

    egilw2201 Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk beskjed av Fjordkraft på chat i dag at kjøpet først dukker opp i kjøpsoversikten på Viatrumf etter at strømavtalen er aktiv. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
     
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk samme beskjed, bestillte i slutten av Mai, dukket opp 2 uker etterpå
     
  3. egilw2201

    egilw2201 Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    18
    Da satser jeg på at det dukker opp etterhvert hos meg også. Fikk du poengene ganske kjapt etterpå eller sto det lenge som "under behandling"?
     
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Kom nå i starten av Juli, så ca. 1 mnd ventetid
     
  5. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har erfaringer med byggmax? 8,6% der nå er jo meget bra,noen som vet om muligheter for betaling med amex i nettbutikken?
     
  6. boingboingsjutresju

    boingboingsjutresju Trumfhunter

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Har erfaring.

    Det koster ekstra (30kr) å benytte seg av nettkjøp og henting i butikk (butikksjef må bruke tid på godkjenning av ordre.

    Du plukker varer selv, men kan kun gjøre det iht angitt hentetid/dag. Gjerne ett par dager etter bestilling.
    Man kan også velge alternativet hjemlevering med plukk og transportgebyr.

    Det er vanskelig å kjøpe trevirke, da lengder, kvalitet og lagerbeholdning varierer. Egen erfaring tilsier at de aldri har utvalget jeg skal ha.

    Jeg har mer eller mindre gått vekk fra kjøp med viatrumf hos min lokale Byggmax, etter en sint telefon fra butikksjef. Riktig nok skjedde dette før alt dette med "hent selv" for 30kr kom. Måtte betale for transport og plukk, og heller si i kommentarfeltet jeg plukker og henter selv. Sjefen måtte da refundere beløpet for plukk og transport. Måtte forklare jeg på forhånd hadde sjekket med Byggmax kundeservice, at det kunne gjøres på denne måten. Men det var visst min skyld likevel, da kundeservice visstnok var noen idioter.
    Men igjen, dette var før den nye hent selv muligheten..
     
    Xflipper liker dette
  7. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Bygget hagestue og bestillte alt jeg trengte fra Byggmax sist gang det var 8%. Betalte 40k og fikk godt med EB poeng på det.
    De overførte trumf bonus veldig kjapt også, mellom 1-2 uker etter hva jeg kan huske.

    Amex var iallefall ikke mulig i våres
     
    DanH, boingboingsjutresju and ChrisTW like this.
  8. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    jeg var en av de som fikk kun 468 trumf istedenfor 620 siste gangen. Sendte henvendelse og fikk nå en liten gave..?

    Screenshot 2019-07-11 at 21.57.06.png

    jeg ser at det har kommet 156 trumf, som skal fikse det som manglet. men egentlig er det overført allerede NYE 468 trumfpoeng til konto (og har blitt EB).
    er det andre som har fått noe sånt eller var jeg alt for heldig?
     
    Storbaba, petrate and Tjo like this.
  9. Tjo

    Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har også fått 156 under behandling, men ikke ekstra 468 i tillegg til de 468 som allerede er overført til konto, så det er mulig at du har vært ekstra heldig :rolleyes:
     
    petrate liker dette
  10. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk trumf fra NTE strøm nå. Bestilte i mai. Ingen problemer her (som mange tydeligvis har hatt) :)
     
  11. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har fått ekstra 156 x3 for 3 abonnement, og det uten å klage :)
     
  12. Simennzz

    Simennzz Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Hvor lang tid bør det gå for å svar på en henvendelse? Har sendt både på Ice og Hotels.com for rundt 2-3 uker siden uten svar. Gjort det igjennom meldingssystemet. Er det noe bedre måte å kontakte de på?
     
  13. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Bestilte NTE i midten av juni, kom Trumf i dag.
     
  14. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Niks. Har opplevd at det tar mange måneder. Følg med på dine innsendte saker og se om det skjer noe der- men mest sannsynlig skjer det ingenting der heller før du plutselig får Mail med svar. Hotels er gjerne treige med Trumf, men ice fikk jeg etter to uker. Lykke til! :)
     
  15. Klopp

    Klopp Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, vi har to strømmålere i huset. Får jeg trumfbonus på begge om jeg bytter til Fjordkraft, eller bør jeg bestille ein gjennom min Trumf og ein gjennom samboeren sin? Noen som vet det?
     
  16. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Bestill ett abbonement på hvert navn og så bytter dere om eiere om noen måneder foe en ny runde med bonus :)
     
  17. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Lensit,kjøp utført 27.05 bekreftet 12.07
     
  18. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Som regel i de fleste tilfellene så har erfaringen vært bra, men jeg har blitt bøffa ett par ganger også og det er ikke bra :oops:
     
  19. Klopp

    Klopp Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    :D Ja, kan jo prøve:D
     
  20. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    har noen andre problemer med viatrumf+Booking? De siste 3 gangene har det ikke kommet opp under mine kjøper. Og jeg har gjort alltid det samme som før, incognito og uten vpn. Har sendt en del henvendelser men ingen svar enda, håper at det ikke er så vanskelig å etterregistrere...
     

Del denne siden