Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93
    Beklager om jeg nå spør om noe som tidligere er besvart:

Når man booker Nordic Choice-hotell med ViaTrumf, kan man da samtidig opptjene NCC-poeng?

Eller er det slik at bookingen da krediteres "annen markedsføringskanal", slik at man mister Trumfbonusen?

Har skjønt at man mange steder bør takke nei til andre rabatter om man ønsker Trumfbonus...

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,088
    Bonuspoeng:
    183
    Vanskelig sak. Eg er samd i at VT og SAS sin portal burde vore betre, men vi risikerer også at
    Ja, du får i pose og sekk :)

3. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,335
    Bonuspoeng:
    93
    har noen sett noe til de 46,- fra prøveperioden fra Fabel?

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Eller Wype?

5. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Fortsatt "under behandling" på både fabel og wype her også. Storytel dukket aldri opp i oversikten en gang:oops: Prøver å være tålmodig bonusjeger, men det er neimen ikke lett.

holmen liker dette
  6. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg etter-registrerte wype i mai da den aldri dukka opp i oversikten. Står fremdeles som under behandling.

7. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Har etter registrert ett kjøp hos Ice. Men den veksler mellom innsending og venter på svar. Har noen sett det før? Merkelige greier

8. LucasCorso

LucasCorso Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Antar det fortsatt ikke er noen som har sett noe til trumfen fra Telia? Går mot 6mnd nå....

9. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg måtte opprette sak manuelt da det ikke ble registrert. Det er nå to måneder siden. Det kan ikke være sååå vanskelig for Telia å bekrefte at jeg ble kunde hos dem. (Fjordkraft ordnet det på timen) Jeg sendte dem derfor en mail for noen uker siden. Den mailen fikk jeg aldri svar på. Med andre ord driter de tydeligvis i viatrumf da de bevisst unngikk å svare eller har ikke noen kundebehandlere som jobber med dette. Jeg forstår ikke at viatrumf ser seg tjent med slike samarbeidspartnere. At Telia ikke skjønner at de mister kunder på denne måten er ubegripelig. Jeg melder overgang til Talkmore og håper de er bedre.

Last edited: 01. aug 2019
    Oggiwara1 and LucasCorso like this.
  10. Volt

Volt Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fikk også registrert feil beløp. La inn bestilling når Viatrumf-beløpet var på 600. Fikk 486 inn på konto, og sendte inn henvendelse til VT om feil utbetalt beløp. Fikk da resten inn på konto etter kort tid. Verdt et forsøk!

11. Travelbear

Travelbear Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Tenkte å bytte til NTE-strøm nå som fjordkraftbindingen er utløpt. Kommer ikke videre i bestillingen hos nte, leverer de strøm til hele landet?

Noen som vet om man må lese av strømmåleren manuelt når man bytter leverandør, eller går det automatisk med de nye målerene?

12. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Man slipper lese av måleren, men må betale nettleie til ditt lokale selskap på egen faktura.

Travelbear liker dette
  13. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel flere år siden det ble slutt på separate fakturaer fra netteier og strømleverandør? Jeg får begge deler på fakturaen fra strømleverandør, som ikke er netteier hos meg.

14. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,618
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ikke alle strømleverandører som støtter dette enda.

SAJblue liker dette
  15. holmen

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    Litt ulike svar her, ser jeg.

Jeg måtte lese av måler og gi beskjed om når målingen ble gjort.

De fleste selskaper gir deg både strøm og nettleie på en faktura. Men det finnes unntak. Husker ikke om NTE var en av dem.

Travelbear liker dette
  16. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Bilpleiekongen = bra,14 dager fra kjøp til trumf på konto

Oggiwara1 and Spielhaug like this.
  17. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Registrert 17.06.19 her men fortsatt "under behandling" på både wype og fabel. Sagt opp begge men skal selvfølgelig ha poengene. ;)

18. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    (dobbeltreg- slettes)

19. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har benyttet seg av EVO? Det står: Meld deg inn i dag og tren for kr 49,- frem til september. (normalpris er 369,-/mnd.)
    Ingen bindingstid, men én mnd. oppsigelsestid."

Det gir 175 trumfkroner så en utgift på 49 gir jo en bra verdi for trumfkronene. Spørsmålet er om man kan melde seg ut igjen med en gang og slippe å betale noe mer. Men slik jeg leser det regner en fra måned til måned slik at man da må betale for september. Om en kun er interessert i trumf blir det i så fall ikke aktuelt:rolleyes:

20. holmen

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    De hadde en runde tidligere hvor det gikk an å avbestille etter første betaling. Men det kan jo hende de har ryddet i sysakene..

21. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Viatrumf har gjort noe med Telia. Forrige bestilling ligger enda til vurdering via klage. Mens dagens bestilling på abonnement kom inn med riktig sum noen få timer etter at abonnementet var bestilt. Begge gjelder altså portering av nr til Telia med Viatrumf.

Del denne siden