Gikk for 14 dagers prøveperiode tidligere i dag etter å ha lest posten din, står som «under behandling» på konto nå.
Ser at Eidsiva Energi har inngått en avtale med ViaTrumf. Velkomstbonus på 225,- trumfkroner. Ligger ikke ute på ViaTrumf sine sider, men kom en mail tikkende inn i dag. https://www.eidsivaenergi.no/trumf/...tm_campaign=nyhetsbrev-september2019-Generell
Ja, men de har ikke noe særlig bedre støykansellering i headsetet. Støykanselleringen i mikrofonen er dog mye bedre.
Jeg tenkte det samme, men det er ikke ViaTrumf, det er Trumf. Gå inn på sidene der, så finner du dem. Det er snakket om i tråden om strømselskap som gir Trumf.
Jeg har også den som "under behandling"...tenkte å spørre om erfraringer evt. hvor lang tid det tar før trumf blir overført på ViaPlay-"tilbudet"
Dagens dilemma. Enten book hotell på Bali via viatrumf sine hotels.com/expedia og få trumfkroner, men ikke forbruk på amexkortet da de ikke tar det, eller betale via paypal/airbnb og få forbruk på amex, men ingen trumfkroner...
Spørs litt hvor langt på vei til CT oppnåelse+20eb PR 100rings eller Trumf tjente EB, du verdsetter høyest.Om CT mål er oppnådd bør vel Viatrumfen triumfere
Min CT er opptjent, men ikke madammen sin. Og hun klarer nok ikke å komme i mål om vi ikke bruker amexkortet på hotell på turen...
Kan du ikke bruke PayPal på Expedia lenger? Jeg brukte PayPal da jeg booket både i Hamburg, Pattaya og på Koh Samui for en måneds tid siden.
Dette er visst opptil det enkelte hotell, såvidt jeg har skjønt. Noen godtar amex/paypal på Expedia, andre ikke.
Hvor viktig er CT nr 2(3)? i planene for reiser fremover. Hvor vil dere helst bo? Expedia tar normalt Amex?
Fire uker er ingenting. Jeg har flere bestillinger på Hotels og Expedia hvor jeg har ventet fire måneder fra bekreftet til overført trumf. Det er nok heller ikke ViaTrumf som ruger på poengene våre, men Expedia/Hotels.com.
Jeg har brukt viatrumf aktivt siden 2016. Grunnet bonusfeberen har jeg alltid minst et øye på tiden det tar spesielt på hotels.com overføringene siden disse som regel betyr en meget høy boost når de blir utbetalt. Tiden det går fra under behandling til utbetalt,kan av og til ta ganske mange uker etter endt besøk. Men fra bekreftet til utbetalt har i mitt tilfelle aldri tatt mer en ca 1uke,denne gangen tok det 4uker,som var krise grunnet devalueringen fra 1 september. En annen ting jeg stusser over,var at selve beløpene endret seg til det lavere ved utbetaling. Jeg bestilte sommerferien i februar og tok skjermbilde. Tok et eksakt likt skjermbilde i juni med samme summer. Etter opphold endret alle summene seg til det dårligere med tanke på trumf :-( Ingen endringer gjort ved bestilling. Hva kan dette skyldes?
Samme for min egen del. Noen mindre beløp ble ført over før devalueringen, men bulken på 1900 trumf ble ført over etter devalueringen.
Jeg tipper dette skyldes valuta og/eller skatter og avgifter. Nå bestiller jeg ikke så mye gjennom Hotels.com og Expedia lenger, men jeg har mange ganger opplevd at beløpet i transaksjonen er høyere enn det jeg forventet når den ligger under behandling.
Det ramlet i hvert fall inn Trumf hos meg i går fra Expedia, for 3 hotellopphold gjennomført i juli i år. Synes ikke det var så ille behandlingstid.