Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. tom_gunnar

tom_gunnar Medlem

Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Er absolutt enig der, får gå for beste deal ;)

2. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,358
    Bonuspoeng:
    113
    Gjelder vel QC35? Skal du ha det siste hotte (700) må du nok over 4 lapper..

3. Sxxiq

Sxxiq Nytt Medlem

Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Gikk for 14 dagers prøveperiode tidligere i dag etter å ha lest posten din, står som «under behandling» på konto nå.

4. Catch

Catch Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
  5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,862
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, men de har ikke noe særlig bedre støykansellering i headsetet. Støykanselleringen i mikrofonen er dog mye bedre.

Storbaba liker dette
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,149
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tenkte det samme, men det er ikke ViaTrumf, det er Trumf. Gå inn på sidene der, så finner du dem. Det er snakket om i tråden om strømselskap som gir Trumf.

7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har også den som "under behandling"...tenkte å spørre om erfraringer evt. hvor lang tid det tar før trumf blir overført på ViaPlay-"tilbudet" ;)

8. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Dagens dilemma. Enten book hotell på Bali via viatrumf sine hotels.com/expedia og få trumfkroner, men ikke forbruk på amexkortet da de ikke tar det, eller betale via paypal/airbnb og få forbruk på amex, men ingen trumfkroner...

9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Spørs litt hvor langt på vei til CT oppnåelse+20eb PR 100rings eller Trumf tjente EB, du verdsetter høyest.Om CT mål er oppnådd bør vel Viatrumfen triumfere :)

10. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Min CT er opptjent, men ikke madammen sin. Og hun klarer nok ikke å komme i mål om vi ikke bruker amexkortet på hotell på turen...

11. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,413
    Bonuspoeng:
    183
    Kan du ikke bruke PayPal på Expedia lenger? Jeg brukte PayPal da jeg booket både i Hamburg, Pattaya og på Koh Samui for en måneds tid siden.

12. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, er ikke mulig på de hotellene jeg har sett på Bali hvert fall.

13. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er visst opptil det enkelte hotell, såvidt jeg har skjønt. Noen godtar amex/paypal på Expedia, andre ikke.

14. Haakon1989

Haakon1989 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Milrab.no har 2,9% viatrumf på elektronikk og den billigste prisen på prisjakt.no på sony wh-1000xm3

tom_gunnar liker dette
  15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor viktig er CT nr 2(3)? i planene for reiser fremover. Hvor vil dere helst bo? Expedia tar normalt Amex?

16. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Fire uker er ingenting. Jeg har flere bestillinger på Hotels og Expedia hvor jeg har ventet fire måneder fra bekreftet til overført trumf. Det er nok heller ikke ViaTrumf som ruger på poengene våre, men Expedia/Hotels.com.

Maggie liker dette
  17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,251
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har brukt viatrumf aktivt siden 2016. Grunnet bonusfeberen har jeg alltid minst et øye på tiden det tar spesielt på hotels.com overføringene siden disse som regel betyr en meget høy boost når de blir utbetalt. Tiden det går fra under behandling til utbetalt,kan av og til ta ganske mange uker etter endt besøk. Men fra bekreftet til utbetalt har i mitt tilfelle aldri tatt mer en ca 1uke,denne gangen tok det 4uker,som var krise grunnet devalueringen fra 1 september.

En annen ting jeg stusser over,var at selve beløpene endret seg til det lavere ved utbetaling. Jeg bestilte sommerferien i februar og tok skjermbilde. Tok et eksakt likt skjermbilde i juni med samme summer. Etter opphold endret alle summene seg til det dårligere med tanke på trumf :-( Ingen endringer gjort ved bestilling.
    Hva kan dette skyldes?

18. renzor

renzor Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Samme for min egen del. Noen mindre beløp ble ført over før devalueringen, men bulken på 1900 trumf ble ført over etter devalueringen.

Maggie liker dette
  19. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tipper dette skyldes valuta og/eller skatter og avgifter. Nå bestiller jeg ikke så mye gjennom Hotels.com og Expedia lenger, men jeg har mange ganger opplevd at beløpet i transaksjonen er høyere enn det jeg forventet når den ligger under behandling.

20. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Det ramlet i hvert fall inn Trumf hos meg i går fra Expedia, for 3 hotellopphold gjennomført i juli i år. Synes ikke det var så ille behandlingstid.

Del denne siden