Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,149
    Bonuspoeng:
    293
    Vanskelig..
    Du får mye mer poeng via ViaTrumf og Hotels/Expedia, men hvis CT er viktig, og dette oppholdet er avgjørende for opptjening av CT, da blir det vel kanskje CT?

Personlig hadde jeg gått for ViaTrumf, man trenger jo poeng for å bruke CTene også..

drsyk liker dette
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,149
    Bonuspoeng:
    293
    Dobbelpost.

3. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,326
    Bonuspoeng:
    113
    Telia bekreftet igår, overført idag.
    Klaget tidlig denne uken og endelig gå det resultater. :)

4. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Tidligere i sommer hadde Nordic Choice et tilbud som kun kunne bookes via en link på Facebook.
    Husker ikke helt i hvilken rekkefølge jeg gjorde det, men klikket meg inn både via linken hos ViaTrumf og linken på Facebook. Booket i juni, bodde tidlig i juli. I dag kom det poeng :cool:

5. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Bra at det endelig skjedde ting. Neste uke har det gått 90 dager siden sak jeg måtte opprette manuelt (ikke registrert ved kjøp) ble videresendt av viatrumf. Da får jeg prøve meg på en purring jeg også. Håper ikke det går ytterligere 3 måneder fra den blir satt til «under behandling« til «bekreftet« og «overført til trumf«

6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,251
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har to stk telia kjøp,et fra januar og et fra mai. Det fra mai har nå endelig blitt utbetalt. Det fra januar,står fortsatt som under behandling. Forklar det dem som kan :) (Ja,begge er relevante abonnement,et til meg og et til fruen)

7. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,326
    Bonuspoeng:
    113
    Mitt telia abb var også fra mai :)

8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Fruen har et ønske om å kjøpe seg chromebook....Noen som har tips om beste kjøpssted mtp. EB-opptjening?
    Har ikke Amex, kun evt. MC via SAS. Tenkte hovedsaklig på ViaTrumf....

9. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,358
    Bonuspoeng:
    113
    Det er lav trumf på elektronikk. Tror vel Dustin er den beste??

10. samtom

samtom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    903
    Bonuspoeng:
    93
    Tipper Dustin eller CDON. Klarer du å vente til slutten av måneden er det doble poeng med SAS MC, det gir jo en boost i det minste.

11. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Ja sånn er det jo ofte på hotellovernattinger også. Det virket litt på meg som om bookinger man gjorde kortere tid før oppholdet gikk mye raskere enn bookinger gjort i året før man faktisk reiste. At gamle ting har en tendens til å henge mer etter og man må purre. Vet ikke om det bare er en tilfeldighet men ingen logisk sammenheng i hvor fort man får det bekreftet/utbetalt. Selv om oppholdene var på samme bookingside i samme tidsrom kan det gå måneder imellom utbetaling.

12. Bartemann

Bartemann Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Vet noen som det finnes en liste over hvilke butikker i Viatrumf som tar Amex? Har prøvd å lete litt i butikkene, men får ikke opp om de tar det før jeg går til slutt i kassen.

13. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,309
    Bonuspoeng:
    93
    Booket tidligere i uken et hotell via Booking.com (var ikke tilgjengelig gjennom Expedia eller Hotels.com). Kom ikke opp kjøpslisten på ViaTrumf etter én dag. Kansellerte og prøvde på nytt. Bestemte meg for å vente til idag. Da det ikke var kommet opp, kansellerte jeg igjen og gikk inn i ViaTrumf med inkognito-modus, og bestilte. Da kom den opp på listen nesten umiddelbart.
    Flere med samme erfaring med Booking.com?

14. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,024
    Bonuspoeng:
    293
    Sletting av cookies er jo essensielt for alle kjøp med ViaTrumf. Det er sånn kjøpene blir registrerte hos dem og ikke et annet afiliate nettverk eller nettside som også lever av komisjonen de får at ditt kjøp.

15. kristiaan

kristiaan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Last edited: 08. sept 2019
  16. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,309
    Bonuspoeng:
    93
    Er klar over det, men det har liksom aldri vært noe problem før nå, og ville høre om det er flere med samme erfaringer med booking.com på ViaTrumf.
    Forøvrig første gang jeg bruker dem, lite visuelt appellerende og ikke særlig brukervennlig nettside, i tillegg til at de har minst kickback hos ViaTrumf :p fysj

17. Frink

Frink Nytt Medlem

Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg bruker konsekvent incognito-modus ved shopping på ViaTrumf, just in case noen av de ørten adblockerne mine tar knekken på bonusen :p

livinspeed liker dette
  18. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    48 Pakker bestil på Aliexpress.
    Kun 10 registrert på Viatrumf til nå. 30timer etter bestilling :(

Satser på de kommer inn snart - blir et helsikke og etter registrerere 38 stk.

Grooo liker dette
  19. Peregrin

Peregrin EB Lifetime Gold, GHA Titanium, NCC Platinum

Likes mottatt:
    210
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg synes det virker som om ViaTrumf er i ferd med å svekke tilbudet betydelig. Strømleverandørene NTE og Fjordkraft er borte. Nå oppdaget jeg akkurat at Avis er borte. Tidligere har jeg reagert på at flere andre butikker har forsvunnet, mens andre setter ned trumf-satsen. Skulle kjøpe en Norrøna-bukse, og oppdaget at det ikke finnes en eneste nettbutikk som selger dette på ViaTrumf. Det er egentlig ingen gode elektronikk-butikker her. Nå er det snart bare Nordic Choice igjen som jeg kan få noe volum på. Skuffende utvikling, men det har kanskje vært for godt til å være sant?

20. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo all i hovedsak ikke ViaTrumf selv som styrer dette. Det stemmer at noen faller fra, men samtidig dukker det jo opp nye leverandører også. Det er jo ikke rart at leverandører som NTE og Fjordkraft ikke kjører tilbudene sine med så høy kickback permanent, det er jo ikke de mest lojale kundene de får på denne måten. At det er få elektronikkleverandører på ViaTrumf er vel fordi det knapt finnes marginer å gi kickback av. Jobbet i databutikk i flere år og påslag på 3-5% var ikke uvanlig på de mest pressede produktene.

Jeg savner Teknikmagasinet, ellers er alle min favorittleverandører fortsatt her.

Del denne siden