Skader vel ikke å forsøke å klage igjen? Virker jo som om det er veldig varierende dette her med beløpene.
De har vært ute av Viatrumf siden sent September, men som du nevner nå igår dukket de plutselig opp igjen ja. men betingelsene er nå forandret & om man er Radisson medlem & benytter medlemspriser så er bonusen satt til 1%, kontra å booke som ikke medlem & få 6%. Såklart det siste alternativet gjør jo gjerne en natt et 1-2 hundre dyrere da.. Radisson & Viatrumf er uansett som å kjøpe et lodd med mulig trekning 6 - 12 måneder i framtiden & her har de mye å lære av Hotels.com som bare funker i min erfaring
Kommer til å prøve i alle fall! Ok, takk for update. Er vel som oftest (?) ikke de store prisforskjellene på medlemsrate og "vanlig" rate om man ønsker fleksible bookinger som jeg vanligvis booker, så dette skal prøves. Kan kanskje sende en e-post til hotellet i etterkant og be de legge til medlemsnr. på bookingen eller bare gjøre det ved innsjekk, i alle fall for slike som meg som nå bare er Silver medlem og ikke forventer oppgradering.
Jeg booket nærmere 100 netter gjennom Viatrumf med Radisson fleksible medlemspriser fra nyttår til Mai, alle ble registrert inn og deretter uten unntak avvist. Senere når jeg prøvde å booke uten å benytte medlemsprisen så ble mye fra Mai / Juni faktisk godkjent. ( Alt etter dette ligger fortsatt til vurdering ) Jeg fikk da inntrykk med at Radisson så på medlemspriser som en del av alle unntakene som var beskrevet i deres tidligere Viatrumf betingelser. Litt irriterende da 100 Radisson Blu netter fort utgjør brukbare verdi
Bestilte sokker fra Happy Socks 23/10. Har ikke fått sokkene ennå, men fikk Trumf'en i dag. 7,8% Trumf har de også.
Du sier "henting". Vil det si at du hentet i en av butikkene deres? Da jeg spurte var svaret: " Hej, Tack för ditt mail. Det är inte möjligt att beställa onlineprodukter för avhämtning i butik dessvärre. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning... "
ViaTrumf fungerer bra det, men kan ikke skjønne hvorfor det skal ta så vanvittig lang tid å få disse trumfkronene..
Veldig avhengig av hvor du handler. Tanum/adlibris for eksempel har som regel bekreftet handelen før jeg har fått boken på døren. Dyrekassen og alt av hotellovernattinger tar inn i granskauen lang tid
Jeg bestilte et sånn gratis abonnement til barn hos Ice nå når det var 620,- Men dette har allerede blitt avvist. Gjelder ikke viatrumf på disse gratis abonnementene?