Gjorde et kjøp 08.30 i morges og stod bekreftet klokken 10. Imponerende av Ark. Når det gjelder dyrekassen har jeg bare gitt opp hele greien.
Og der var de overført konto. Trampeklapp for rask turnaround, tenk om alle andre hadde vært så smidige. Vet hvor alt av bøker og boklignende produkter skal handles i fremtiden
Hadde du som reisebyråeier turt å overføre alle kickbacks før oppholdene var gjennomførte og betaling hadde kommet inn til deg, på kansellerbare opphold, som jo er ganske vanlige gjennom de store OTA på Viatrumf?
Helt rimelig at de avventer til etter at en kansellerbar tjeneste er konsumert. Men det burde ikke måneder etter det, ei heller for ikke-kansellerbare tjenester. Men det viktigste er at Trumfen kommer. Den som venter på noe godt osv.
Jeg tipper dette styres av faktureringssykluser. Hvis det er opphold som ikke er forhåndsbetalt tar det sikkert i snitt 45 dager før f.eks Hotels.com får betalt. Så det samme til Viatrumf. De kommer ofte i bolker. St det tar ca 3 måneder å få overført for leiebil- og hotellbooking som ikke er forhåndsbetalt er helt innafor.
Må innrømme først at jeg ikke har lest alle 144 sidene, så beklager om jeg spør om noe som er utredet i det vide og brede fra før av.. Men jeg synes at drivstoffhandel hos Shell er litt ustabilt.. Føler jeg går glipp av mer en jeg får Andre som sliter med det samme? Tenk også om en kunne brukt Trumfkortet og Euroshell samtidig
Drar alltid det blå Trumf kortet før jeg setter inn Curve med SAS MC Prem. som underliggende kort. Sørg for at du får "trumfkortet er godkjent" i automaten før du setter inn bankkortet. Fyller du drivstoff hos Shell så husk å sende en SMS til 2155 med kodeordet "snarveien50". Da får du noen ekstra trumfkroner ved hver fylling ut mars 2020 forutsatt at ditt tlf nummer er registrert i trumfsystemet Disse kampanjene forekommer relativt ofte så det er bare å følge med i appen "Snarveien".
Noen som har bestilt leiebil gjennom Avis/Budget og viatrumf og fått 9,3% trumf? Jeg bestilte gjennom Budget i fjor, men transaksjonen dukket aldri opp i viatrumf... Vurderer å bestille bil av Avis nå, men da vil jeg ha 9,3 % trumf!
Erfaringer med byggmax? Noen som har brukt dem? Har muligens en del oppussing som skal gjennomføres på kort tid. Gulv blir nok kjøpt der de tar amex i Trondheim, hvis de har prismarch.
Har du Amex så bruk Circle K og meld deg inn i Extra club som alltid gir 30 øre rabatt på bemannede stasjoner (men også med bruk av kort på pumpa)