Ser endel nettbutikker på ViaTrumf gir rabatter når du går inn på siden deres. Vil de da registreres på ViaTrumf....side de nevner at dersom du får rabatter på kjøpet gis ikke Trumf...?
Jeg tror det varierer litt, avhengig av nettside. Men de har nok sitt på det tørre, hvis de ikke gir deg Trumf.
Hvis du da ikke får Trumf, ville jeg klaget. Er det noen mulighet å ta bort rabatten? Det kan hende det er mer verdi i Trumfen enn i rabatten..
Kastet meg aldri på tilbudet, men ser de ikke i oversikten per i dag som jo kan være noe lumskt... For øvrig venter jeg på OneCall og Illustrert Vitenskap, begge fra september og står som "under behandling". Sambo ordnet medlemskap i Evo (uten ViaTrumf, er det mulig......) på "nytt" treningssenter her til 1kr ut mai, jeg sjekket og fikk samme deal til 49,- denne uken med 155 trumfpenger bekreftet og overført før helgen En liten digresjon er at jeg tydeligvis tar feil når jeg blir trist av tanken på 155 tapte trumf der hun ser at hun har "spart" 48kr...
Ice er i gang med en ny runde med 620 trumf for mobilabb. Stod det bonus "for mobilabb til nye kunder" tidliegere også, eller bare "for mobillabb"?
Har alltid vært "nye kunder". Mer presisert de siste gangene har vært at ice junior har gitt 310 trumf. Med "ny kunde" menes altså nytt nummer eller nummer som ikke har vært hos de de siste 12 mnd (sistnevnte er en antagelse). Det frister veldig, men føler det blir fryktelig umoralsk når man har deltatt to ganger allerede...
Jeg ser på ViaTrumf at skatter og avgifter ikke gir grunnlag for Trumf-poeng hos Expedia, noe som jo er helt vanlig. Men for de siste 4 oppholdene har jeg fått for hele beløpet, men når jeg bestilte igjen i går var skatter og avgifter trukket fra. Noen som har opplevd det samme? Klager ikke på å ha fått litt ekstra.
Må få samboeren bort fra Ice slik at hun er posisjonert for neste kampanje. Telia eller Talkmore - er den ene mer pålitelig enn den andre mtp. utbetaling av bonus?
Jeg synes sjelden summene det regnes ut fra stemmer helt på krona, så jeg opplever litt det samme. Uten at jeg har regnet på det.
bestilt for en uke siden, ble bekreftet i dag.. så får vi se når det utbetales....ble registrert etter ett par timer i oversikten på viatrumf.