Nå forsvinner en etter en fra Viatrumf. Det har blitt ett stort frafall fra diverse aktører tilknyttet Viatrumf:-(
Nei, jeg har ikke ett konkret eksempel. Logger du inn på oversikten over butikker tilknyttet Viatrumf så ser man at listen har krympet ganske betraktelig
Kan ikke si at jeg ser noen forskjell. Alle mine faste er i alle fall fortsatt der. Når det er sagt kommer og går det jo leverandører hele tiden, så det er for så vidt ikke noe nytt.
Jeg har mange overnattinger hos NC som fortsatt står som "Under behandling". Det er flere enn på bildet under. Noen med samme erfaring? Jeg syns de har vært kjappere tidligere.
Never mind. Lære meg å trykke på ""Viktig informasjon" inne hos ViaTrumf. Man faå ikke Trumf på Klikk&Hent-bestillinger
Min erfaring med hent i butikk på viatrumf er at jevnt over får man trumf hvis nettbutikken lar deg betale på nett før du henter, men hvis du betaler i butikk når du henter selv så får du ikke trumf.
WOW! Den raskeste trumfen noen gang! fra Eurodel.no Bestilte på nett Søndag kveld pakken er enda ikke sendt fra nettbutikken, men har fått trumf på konto allerede.
Samme med Ark. Handlet på søndag, pakken vises bare som forhåndsmeldt i Posen sin app, og poengene er på konto.
Ja, og Ark lar deg betale ved henting om man velger Klikk&Hent, så da fikk man heller la Posten gjøre jobben.