Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Lønner seg å ha bruktbil uten garanti mao...:confused:
     
    holmen, Sunnfjordingen and oddA like this.
  2. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe! Her var det heldigvis ikke noe garanti deler som skulle byttes!
     
    drsyk liker dette
  3. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,653
    Likes mottatt:
    6,650
    Bonuspoeng:
    183
    De fleste har betaling ved henting. Hvis ikke gjelder angrefrist og andre rettigheter man har ved bestilling på nett.
     
  4. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Nei
     
    oddA liker dette
  5. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg handlet for 2.300 kroner forrige tirsdag, den er fremdeles ikke inne i oversikten. Henvendelse sendt Viatrumf, og mail sendt til Ark der jeg opplyser om at dersom den ikke synes i oversikten på mandag så sender jeg hele bestillingen tilbake og bestiller de samme bøkene et annet sted. Har selvfølgelig ikke åpnet pakken enda.
     
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Elektroimportøren er et hederlig unntak. Her kan man betale med Paypal (Amex) og hente i butikken. Forrige bestilling var klar etter 2 timer!
     
    jgroneng liker dette
  7. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har fått trumf ved å portere til Telia? Stått ''venter avgjørelse'' i 2 mnd. Skjønner at fokus er litt annerledes om dagen enn trumf, men greit og få det man har krav på ihht kampanjen.
     
  8. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    211
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk mine 351 kroner i dag. Sist uke fikk jeg tilbakebetalt 2 månedsavgifter da jeg benyttet meg av 60 dagers fornøyd garanti. Så 351 gratis trumf kroner der gitt. Hadde de ikke vært så trege med å overføre trumfen hadde jeg ikke benyttet garantien. Så har ikke så fryktelig dårlig samvittighet.
     
    Andyfly liker dette
  9. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Svarer meg selv her, men nå har dette kjøpet plutselig hoppet tilbake til "Under behandling...", så skal bli interessant å se når man får det godkjent og utbetalt...
     
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,523
    Bonuspoeng:
    293
    Det gjør ofte det rett før det blir overført.
     
  11. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,439
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk samme bekreftelse 23. mars (bestilte 8. mars):

    "Takk for din bestilling! Vi sier ifra til Trumf at strømavtalen du bestilte fra ViaTrumf er aktiv, slik at du får bonusen din".

    Har purret 2 ganger, men de gidder ikke engang svare. Status er fortsatt "Under behandling".
     
  12. puckno

    puckno Medlem

    Innlegg:
    231
    Likes mottatt:
    270
    Bonuspoeng:
    63
    Altså, det står på Eidsiva på ViaTrumf:
    "Når kan du forvente at bonusen blir overført
    Du kan forvente at kjøpet ditt i denne nettbutikken vil bli synlig på Min konto innen 7 dager. Kjøpet bekreftes vanligvis innen 90 dager og endrer status til «Overført til Trumf» etter ytterligere 60 dager."
    Så kan man evt vurdere å sette forventningene deretter.
     
  13. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,439
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, dette er standardteksten for samtlige nettsteder på Viatrumf. Noen er superkjappe, mens andre ødelegger hele markedskampanjen sin ved å spare sånn ca 40 øre på å utnytte 90-dagers regelen.
     
  14. puckno

    puckno Medlem

    Innlegg:
    231
    Likes mottatt:
    270
    Bonuspoeng:
    63
    Kan du utdype hvordan du mener de ødelegger hele markedskampanjen sin ved ikke å bekrefte og utbetale innen en måned? Pleier du alltid fyre av et par purringer hvis nettstedene ikke har bekreftet og utbetalt innen en måned?
     
  15. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,439
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, selvsagt ikke. Men når de sender en mail og sier de skal bekrefte, og så lar det gå flere måneder, synes jeg det er naturlig å høre om det har skjedd en glipp.

    Når det gjelder markedskampanjer, så får i hvert fall jeg et positivt inntrykk av selskaper som bruker trumf i markedskføringen. Det positive inntrykket blir forsterket hvis de tilbyr et raskt oppgjør. Tilsvarende oppfatter jeg selskaper som tyner tremånedersregelen for kjipe. Totalinntrykket blir dårligere enn før kampanjen. Selv om jeg overhodet ikke trenger poengene.
     
    furlong and oddA like this.
  16. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Forsøkte en god en.
    La inn "henting i butikk" fra Elektroimportøren.
    10% første bestillingsrabbat + AMEX Via paypal.
     
    holmen liker dette
  17. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    19. april kom det e-post fra Viatrumf med reklame om at Jollyroom er kommet på Viatrumf med 3,9% bonus. Hadde planlagt å handle der, samt på Reima i kveld, men ingen av de to er å finne på Viatrumf nå :(:mad:. På Reima handlet jeg senest for en uke siden, med økt bonuskampanje. Trumfen var på konto før varene kom i posten, så synd at de er borte!
     
  18. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Handlet bøker fra ARK for 2 uker siden, kjøpet ble ikke registreret. Ventet de 7 dagene man må vente, og la inn en ny sak på det. Det gikk under 12 timer fra jeg sendte inn til den kom inn i oversikten, og i dag, 7 dager senere kom kronasjen på Trumf-kontoen.

    Handlet for 2.308 kroner og fikk 215.75 Trumfkroner. :)
     
  19. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig det er nevnt tidligere, men Inkmann (90 trumfkroner per kjøp (min. 250kr)) er superraske. Gjorde en bestilling på tirsdag. Trumf på konto idag, to dager senere.
     
  20. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    533
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk "overført til Trumf" på ARK to dager etter bestilling, problemet er bare at de ikke har kommet på Trumf-kontoen. Dette er nå en mnd siden, og det går nå utrolig tregt å få noen tilbakemelding fra ViaTrumf.

    Alle andre bestillingene mine på ARK har vært på konto også i løpet av et par dager etter bestilling, så mistenker en feil hos Trumf her.
     

Del denne siden