Har du kvitteringen så burde det gå å få det etterregistrert. Ta kontakt med trumf kundservice gjennom skjema på trumf.no.
Vi er i samme båt, bare max-versjonen som jeg ventet på at det blir borte fra unntak. Både 12 og 12 mini kan nå opptjenes med bonus. Må bare vel smøre oss med tålmodighet
Er det ikke bedre å ta marginalt mindre bonus hos ComputerSalg (3,1%) vs Apple (3,9%) og faktisk få telefonen i hånda? Evt kjøpe via Ice og også få bonus?
Så er Apotek1 kommet til Trumf. 1% og 3% på trippeltrumf. Men ikke på reseptbelagte varer. Dessverre. Alternativet det er greit å sjekke er apotekhjem som ofte har gode priser, på reseptfrie varer. Men som gir 25 Eb per 100kr på SAS sin shopping portal.
Noen erfaring med mimmis? Har bestilt 2 dyre ting siste to månedene, ingen av dem har blitt automatisk registrert.. og mine hendvendelser står forsatt på "vent"
Vær forberedt på at Apple er notorisk trege til å overføre bonus. Jeg har purret tre saker nå som er over tre måneder gamle, og i følge ViaTrumf er vi mange som sitter under epletreet og venter.
Jeg purret på Disney og fikk svar viatrumf kundseervice at de (=disney) trenger mer tid. For hva da? Ikke et selskap som sliter med cashflow vil jeg tro.
Jeg har fått alle tre transaksjoner bekreftet, to fra Apple og en fra Disney+, spørsmålet er bare når disse pengene overføres til trumf kontoen. Jeg klagde Disney+ og Apple sitt første transaksjon. Den andre ble bekreftet uten at jeg klagde inn.
Savner en golfbutikk på Viatrumf typ Golfshoppen eller Dormy. Kan ikke være den eneste som savner det?
bestilte derifra ved to anledninger i juni og juli 2020. Ikke noe å bemerke den gang. tok ca en måned etter begge kjøp til pengene ble overført. Men mitt generelle inntrykk av viatrumf-registreringer for tiden er at det lugger litt mer og oftere enn vanlig...
Har gått relativt fort for meg å få poeng derfra, kona handler litt i ny og ne. Har av og til tatt litt tid å få poengene, men har blitt registrert ganske kjapt før
Jeg bestilte 2 leier hos Avis i går i samme periode gjennom viatrumf. (begge fullfleks) Nøyaktig like bestillinger bortsett fra at første var en Tesla. Bestillingen med Tesla står som 0,- i både trumf og kjøpesum. Noe jeg ikke har fått med meg? Ingen trumf ved bestilling av elbil?
Her er en oversikt: https://insideflyer.no/forums/threads/hva-er-deres-erfaring-med-viatrumf.4626/page-181 Talkmore Kr 0,- for nytt nummer. Telia Kr 0,- for nytt nummer. Ice Bli kjent abonnement Kr 99,-/mnd OneCall Prøvekjøp abonnnement Kr 99,-/mnd Kr 0,- for å portere nummer. Kr 199 ,- for nytt nummer. Kontantkort Kr 0,- for nytt nummer. (På abonnement tar de betalt for nr. kontaktkort er gratis. Hmm..). Release Kr 59,- for nytt nummer.