Fikk akkurat inn Disney + fra 6/11. De har dog vært så generøse at de gav meg 190 trumf, men det blir nok justert ned til 165 etterhvert.
Ikke nødvendigvis, jeg har fått hele beløpet likevel. Alle er blitt overført samme dag, da rant det 4050 poeng på min eurobonus-konto Merket at viatrumf er ikke så nøye med prosent og mva-fritt beløp stemmer ikke med faktura jeg fikk på ordrebekreftelse. Men men, poeng som har kommet frem, det er viktigst
Bestilte portering til Release uten at det dukket opp i listen etter mer enn 10 dager. Sendte så inn henvendelse helt i slutten av januar, og denne ble i går satt til godkjent - det gikk fort! Venter enda på avgjørelse fra Telia fra i høst...
Hvor lang tid tar det ved bestilling av et mobilabonnement til man for trumf? Jeg har bestilt Talkmore 8.November, og det står fortsatt "Under behandling". Hvis jeg bytter til et annet mobilabonnement, blir denne da avvist?
Det tar noen ganger lang tid og noen ganger kort. Har fått poeng for et nyere ICE abo, mens Talkmore står til behandling. Så lenge du har vært kunde hos Talkmore så skal det ikke avvises fordi du flytter videre. Men legg merke til at fler av selskapene har begrensinger på hvor ofte du kan få Trumf.
Hva skjer med Viatrumf om dagen? Mange av kjøpene mine står som Overført Til Trumf uten at jeg har fått noe bonus på Trumf kontoen. I tillegg så har Expedia og Booking.com opphold som er avbestillt/ikke gjennomført enda fått status som bekreftet, flere som opplever dette?
De hadde problemer ifm overføringer en periode i fjor, men ikke erfart noe i år. Jeg hadde sporenstreks ringt kundeservice!!!
Disse mobilabonnementene. Hvor lenge må/bør man være kunde før man kan flytte på seg og samtidig få poeng?
Samme her... hadde selvsagt vært fint å få poeng for opphold som kanskje ikke blir gjennomført, men antar de oppdager feilen før poengene faktisk blir overført.
Jeg fikk bekreftet nå flere nc opphold bestilt som backup til sommerferien.. Mens opphold som ble sjekket ut i sept-des fortsatt står som bekreftet men ikke utbetalt. I tillegg fikk jeg avvist oppholdet fra The Edge i romjulen, sendte inn klage sporenstreks. Det gjelder følge med.
Så fremt du har betalt første faktura (som du uansett får for hele måneden om du porterer ut etter 1/x) har du forsåvidt ditt på det tørre, så det gjelder vel å ta det etter egen samvittighet. Samtidig vil det jo strammes inn om absolutt alle porterer ut hver måned, en konsekvens av dette er jo at de har lagt inn restriksjoner om ett abonnement per 6 måned.
Bestilte Ice i går, da Trumfbonusen var øket til kr 620,-. I dag dukket den opp i oversikten med kr 312,-. Noen med lignende erfaringer som vet om dette lar seg fikse?
Skulle kjøpe et utendørs wifi-kamera og fant det på CDON igår. Viste seg at det ble levert av Computersalg (også på Viatrumf!). CDON gir mulighet for betaling med både Amex og Paypal, jeg gikk for Paypal. Men huttetu, da bruker Paypal adressen som er lagret på profilen hos Computersalg! Tilfeldigvis var det adressen til svigers, som jeg har bestilt noe til tidligere. Og Paypal ville slett ikke la meg endre adressen. Endte opp med å kansellere ordren i sin helhet, og bestille direkte via Computersalg. De var til og med 350kr billigere enn via CDON (trodde jeg, viser seg at de viser alle priser eks mva!) Skuffelse når ikke Computersalg tok Amex/PP, kun MC.