Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Har enda ikke klart å få registrert en dritt på Viatrumf.. (Jo, Apple ser jeg nå, et lite kjøp, det gikk faktisk på bare dager)

    Kundeservice svarer meg:
    "Som vilkårene på viatrumf.no sier, kan det være opp til 2-3 måneders behandlingstid i slike saker.

    Vi kan informere om at teknisk avdeling har funnet din innlogging via viatrumf.no denne datoen, så saken er blitt tatt videre med nettbutikk.

    Vi kommer tilbake til deg med informasjon, så fort vi mottar mer svar i saken."

    Litt merkelig å si "denne datoen" da jeg klagde inn 4 manglende bestillinger...
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Copy paste svar. Jeg påpekte at de hadde satt to av mine bestillinger i null. Jeg skrev dato, beløp og hvilke nettside det var handlet på. Fikk da svada svar " Beklager, det er en feil fra systemet til partnernettverkene som gjør at transaksjoner vises dobbelt (men den dobbelte summen er nullet ut.)"
    Problemet er at i iveren etter å nulle ut så har de tatt litt godt i og nullet ut to godkjente betalinger :( Deprimerende og amatørmessig hele greiene.
     
  3. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kutter ut hele greia.. Kan begynne å bruke det når de får det til å fungere!
     
    BangkokBob liker dette
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er mange som klager på at bekreftet ikke er overført, men er ikke så mange som har lest teksten på siden der tror jeg.. :)

    Når transaksjonen din er klar for overføring (noen ganger så sent som 90 dager senere), vil transaksjonen din endre status til «Overført til Trumf». Når transaksjonen har fått status «Overført til Trumf», kan du ta ut Trumf-bonusen når du vil.

    Så det er bare å vente.. Jeg har 14500 EB-poeng som er bekreftet så de øremerker jeg CT 2017 allerede nå :D
     
  5. T73

    T73 Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har et kjøp hos InkClub helt i begynnelsen av januar, og denne dukket tidlig opp i oversikten med status "under behandling".

    Nå for noen få dager siden endret denne status til "bekreftet" men da var trumfbonus endret fra 63,84 til 0,-! Samtidig var det kommet en ny linje for samme kjøp, med korrekt bonus, som da var under behandling igjen. Siste nå er at oppføringen som fikk 0 i bonus er fjernet, og jeg sitter da igjen med det samme som jeg gjorde for omtrent en måned siden.

    Nå nærmer 30- dagersgrensa seg fort for når de fleste skal ha fått status "bekreftet".
    Så jeg venter spent på hva som blir det neste, for alt dette har skjedd uten at jeg har vært i kontakt ;)
     
  6. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Ja men når kjøpene ikke kommer opp med status "under behandling" og man stadig vekk må sende e-post for å etterlyse.. Da blir man ganske mettet!
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jeg enig i.

    Jeg har heldigvis bare en slik sak, mens de andre går som "de skal" med under behandling før overnatting og bekreftet etterpå.

    Jeg forbereder meg på at det tar lang tid og regner med at disse poeng ikke kan benyttes for CT i år :D
     
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Det er amatørmessig. At ikke Norgesgruppen ASA, som er et av Norges største selskaper, kan sette inn mer ressurser for en ryddig og effektiv gjennomføring av dette opplegget er en skandale. :mad:
     
  9. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Mistenker at det har vært noen kreative sjeler som tror de har funnet på noe lurt ved å lage en slik løsning, men så sliter de med teknikken (ad-blockers, tredjepartscoockies, do-not-track-headers osv. osv. ???) og så blir det null automatisk sporing.
     
  10. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Spennende! Fyrte av en bestilling på en del skolebøker på adlibris, og har ikke kommet opp som "under behandling" enda. Håper det dukker opp snart. trumfpenger->eurobonuspoeng kommer greit med som en lutfattig student.
     
  11. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    08.02
    Kjøp for 1245.- hos batteriexperten
    På via trumf står det 16% cashback.
    09.02
    99,6,- blir registrert under min side(8% cashback)
    11.02
    Jeg får svar på min forespørsel om resterende bonus:(det står fortsatt 16% på viatrumf.no)


    Hei,

    Hvis kjøpsprisen ser ut til å være korrekt, men Trumf-bonusen er lavere enn forventet, kan det skyldes at tilbudet fra nettbutikken nylig har blitt endret. Vi beklager hvis du opplever at du har gått glipp av Trumf-bonus på grunn av dette – men bonusprosentene kan fra tid til annen endre seg. Forhåpentligvis oppdager du dette raskt og vil kunne returnere eller avbestille varen, hvis Trumf-bonusen var avgjørende for deg.

    Hvis du likevel opplever at Trumf-bonusen din blir lavere enn det som vises på nettstedet på tidspunktet for transaksjonen, er du velkommen til å kontakte oss igjen



    Med vennlig hilsen
    Trumf Kundeservice




    Dette blir siste gang jeg bruker Viatrumf om de ikke ordner opp. Dette er ikke holdbart. Kan jo ikke stole på noen av prosentsatsene på Viatrumf.no etter dette.
    Villedende markedsføring?

    Mvh Andreas
     
  12. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,231
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har klaget på noen hotels.com-bestillinger som ikke har blitt registrert på 'Min konto' selv om det for lengst har gått 7 dager etter bestillingen. Tatt lang tid å få svar fra brukerstøtte, men i dag ba de meg oversende kvitteringsmailene fra hotels.com så da får vi se. Jeg har bare bestilt fra hotels.com via Viatrumf så har ingen erfaring med andre steder og ingen av overnattingene er gjennomført enda.

    Dog ser det ut som at man automatisk utlogges ganske raskt fra Viatrumf-sidene og er man da inne på en nettside og bruker litt tid på å søke opp beste kjøp etc så blir fort ikke kjøpet registrert pga dette. Det er i hvert fall det jeg antar. For å teste dette sist jeg skulle bestille hotellopphold på hotels.com, så gikk jeg først inn og søkte opp hoteller og brukte tid på å velge det jeg ville ha og sjekke det jeg pleier å sjekke. Så lukket jeg siden. Logget inn på Viatrumf, deretter til hotels.com, brukte 2 min på å bestille hotell og gikk ut igjen. Da kom bestillingene inn på "Min konto" på Viatrumf etter bare 2-3 dager..
     
  13. Anders Hansen

    Anders Hansen Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Viatrumf er det rene tull. Jeg gjorde også en booking hos hotels.com, men denne ble ikke registrert heller og nå har supporten kontaktet hotels.com..... som vi siger på dansk, det spiller bare ikke! Lurer på om noensinne har gjort quality assurance på tjenesten...

    Thumps down, all the way, viatrumf!
     
  14. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Da har de fikset de to de hadde slettet. Da gjenstår det kun de to som er registrert hos viatrumf, men ikke hos nettbutikk. Da venter jeg tolmodige på trumfen som skal rulle inn fra 18feb.
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Tjenesten virker jo mildt sagt uferdig..
     
  16. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Når det står "Overført til Trumf"...hva skjer da? Skal de dukke opp på Trumf saldoen umiddelbart? Eller tar det litt tid?
     
  17. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Elendig produkt..
     
  18. Waku

    Waku Medlem

    Innlegg:
    76
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg fikk etter 4 autosvar beskjed om å sende inn dokumentasjon på bestilling/kjøp.
    Har tatt 2 måneder på kjøp jeg gjorde, og fortsatt kun bekreftet på viatrumf. Må sikkert regne med 2-3 nye måneder på manuell registering da :) dette er ikke mye bra..
     
  19. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle tro det gikk fort. Ved bruk av trumfkort så tar det vel et par virkedager, men strengetatt burde det gått på noen minutter spør du meg.
     
  20. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Ja da dukket de første poengene fra Viatrumf opp på trumf kontoen min. Tok ganske nøyaktig tre måneder. Dette kunne vært genialt, men tar aaaaltfor lang tid!!
     

Del denne siden