Får man Viatrumf bonus hos Hotels.com ved å velge at man betaler på hotellet? Det står ikke noe om det på Viatrumf.
Det er mye rart i oversikten på Viatrumf nå. - Har fått overført Trumf uten at det står "overført" i oversikten. Et par står som "bekreftet", mens et par andre fortsatt står som "under behandling". - Det står "overført" i oversikten på noen kjøp som ikke er overført. Det blir vanskelig å holde oversikt i Excel-arket når man ikke kan stole på det som står på nettsiden.
Ja, gjør det i tillegg. Men det blir rot i systemet når det står som overført, men ikke er det, eller det er overført men ikke er registrert som det.
Du får føre regnskapet med 2 mnd forsinkelse, så er det lettere å holde styr. Alt pleier å rette seg opp etter litt tid
Onecall begynner nå med vervekampanje og jeg kan bekrefte at det fungerer med viatrumf. Under er det en vervelink som gir både deg og meg to måneder gratis: onecall.no/verving/4E327D90
Jeg mailet de for lenge siden og foreslo at de både kunne innføre mulighet til å sortere basert på kolonnene, slik at en f.eks. kunne se de basert på status, samt at de også burde ha en kolonne for datoen overføringen til trumf ble foretatt. De noterte det og siden har ikke noe skjedd... Om flere synes det hadde vært nyttig så send e-post....
Ser at Fjordkraft tilbyr 500 kr for nye kunder. Er det noen som vet hvor strengt de praktiserer at det kun er for nye kunder? Var vel kunde der for et snaut år siden..
Jeg har ved tidligere kampanjer sendt en e-post i forkant for å sjekke om jeg var kvalifisert. Da sjekker de hvor lenge det er siden målernummeret ditt sist var inne i systemet, og du får et enkelt ja eller nei.
Kikket akkurat på dette. Står i betingelsene: Avgrensinger Velkomstbonus gjelder for nye kunder og utbetales kun en gang per målepunktid inntil 5 målere. Man regnes som ny kunde dersom man ikke har vært Fjordkraft-kunde tidligere eller dersom det er minst 12 måneder siden sist man var Fjordkraft-kunde. Kilde
Jeg ble kontaktet av en selger hos Fjordkraft for et par uker siden, da de ville ha meg tilbake som kunde. En måned tidligere hadde jeg bestilt strøm hos dem med velkomstbonusen, men skifta til et annet selskap kort tid etterpå. Jeg sa til han selgeren i Fjordkraft at jeg kommer tilbake dersom jeg får ny velkomstbonus. Var ingen problem det Bytta deretter fra Fjordkraft igjen en uke senere.. Haha!
Jeg hadde såpass god avtale hos Midt-Energi at det var uaktuelt å gå tilbake for 500 kr, men hadde jeg vært interessert i tilbudet hadde jeg prøvd og kontre med at jeg ville ha eurobonuspoeng i stedet. Ingen av dere som har prøvd det?
Jo altså det er jo 500kr i Trumf bonus det er snakk om her, som deretter omgjøres til eurobonuspoeng.
Hvor lang tid bruker Nordic Choice Hotels for tiden på å overføre bonus etter gjennomført overnatting?
Ja, minst. Og tar det mer tid enn 90 dager må man mase på Viatrumf KS. Da kommer som regel pengene fort, og med et lite stempel om "customer goodwill" hvis de fortsatt ikke har løst saken innen 120 dager. Alltid et tålmodighetsspill for å få penger ut av VT, men de er hyggelige på KS mailen og har alltid ryddet opp de gangene jeg har trengt å kontakte dem. Men det kan ta et lite halvår før pengene kommer inn etter man gjorde kjøpet...
Det er min erfaring også. De er alltid raske med å svare (innen et døgn ca), og er alltid hyggelige, og løser opp i problemet på relativt kort tid.
Det kommer forholdsvis kjapt etter du har betalt for første måned etter gratis prøveperiode. Husker ikke nøyaktig hvor kjapt, men det var i god tid før måned to.