Noen som har erfaring med oppsigelse av abb hos teleoperatørene? Er oppsigelsen gyldig såfremt man sier opp på mail før månedsskiftet, slik at man slipper ny regning?
Du må sjekke vilkårene hos operatøren din. Dette varierer. Hos Talkmore kan abonnementet sies opp med umiddelbar virking ved å kontakte kundeservice via kontaktskjema. Jeg har skumlest vilkårene hos andre operatører og hos flere av dem regnes oppsigelsen som mottatt dagen etter den er sendt.
Edit-edit: hint tatt, meget sjenerøst tilbud innen kategorien abonnementstjeneste finnes hos din nærmeste bonusforhandler
Jeg tipper det kommer an på hvor mange som benytter seg av tilbudet, og hvor dyrt det blir for ViaTrumf å utvise goodwill. Nå er jo muligheten delt her på forumet så da tipper jeg at alle får ordinær bonus...
Jeg har ikke fått den opp i oversikten over transaksjoner enda. Storytel bruker vanligvis å komme med en gang. Har den dukket opp hos dere?
Det var 530kr, kom opp i listen med mine kjøp etter eit par timer med bonus på 46,70 kr og status under Under behandling. Men eg har bilder av heile kjøpet og har klaget før.
Grrr. Ute av første 6 månader karantene i morgen og nå er alle tlf abo forsvunne frå Viatrumf, bortsatt frå frå Talkmore kor eg forsatt har karantene.
Løfter denne opp litt. Det er jo eit godt spørsmål? Sjølv om det kanskje er litt på siden etisk sett. Vil anta at adresse kanskje også spiller inn? Strim var vel 1 gang per 6 månader før, men er jo nå blitt "Tilbudet gjelder nye kunder."
Jeg bestilte også dette (fruen ville uansett ha det, så det passet bra at det sto et høyt beløp der), samt en billeie på Avis. Verken billeie eller storytel har dukket opp i oversikten. Har gjort "alt riktig" med tanke på bestilling, så dette var litt merkelig. Billeien er ganske stiv, men den kan jeg jo avbestille og bestille på nytt for å få den inni viatrumf, verre med storytel.
Avis har rimelig bra påslag på sine priser gjennom Viatrumf. Jeg droppet det på min reservasjon og sparte nærmere 3.000,- på en 8 dagers booking.
I dette tilfellet var prisen det samme som å bestille via Eurobonus, Avis direkte, eller via finn.no, så da kan man like gjerne få 9% på konto.
Jeg meldte meg opp til Strim Mest, og skulle da pr ViaTrumf få 270, men ser det nå ligger inne til 195. Får vel klage om det ikke endrer seg. Uvisst om "med sport" køddet det til, som var kamelen som fikk meg over fra alle de tusen forskjellige tjenestene til én. Kan jo forsåvidt innrømme at det var nettopp Storytel nå som andre også har vært innom og nevnt. Det har enda ikke dukket opp hos meg heller, selv om jeg bestilte Strim i samme sesjon, slik at jeg vet at kjeksene skal ha fulgt like greit der som de gjorde hos andre og derfor burde være registrert. Bare å lukke øynene og krysse fingrene for at det er en liten feil? Nitrist om alt plutselig skulle bli borte, men det virker jo rart å avslutte ting midt i et kvartal...?
Frykter litt at Talkmore har inngått no´n exclusive avtale med Trumf. Jeg har Talkmore nå,og i går innførte Talkmore 4 % Trumf på alle Talkmore Fakturaer. Disse blir overført til Trumf ca den 6 hver mnd.