Då får få eit like for å ha funnet dette her, sjølv om eg ikkje liker det i det heile tatt. Det var gøy så lenge det varte.
Tusen takk for tipset! Det ser ut til at nye abonnenter også får 500 Trumfkroner ved siden av 4% på fakturaene. https://talkmore.no/mobilabonnement/trumf
Får ikke 500 trumfkroner, men 500 kroner i avslag på "neste" faktura i tillegg til 4% trumfbonus på fakturabeløp.
Jeg gjorde en prøvebestilling og på siste side før bekreftelse kom informasjonen om 500 kroner i avslag på "neste" faktura i tillegg til 4% trumfbonus på fakturabeløp.
Kjekt å vite! Men synes godt det kunne kommet litt tydeligere fram at det ikke er Trumfkroner… Jeg er vel ikke den eneste her på forumet som heller vil ha Trumf enn avslag på fakturaen
Jeg tok en chat med Talkmore. Vi får ifølge de 500 trumf penger,og vi som er kunder,kan skaffe nytt tlf nummer,aka,et nummer nummer 2.og få 500kr i trumf. Dato i dag.04/11/2021. Her er kopi av samtalen. PS: Jeg anbefaller at noen andre også tar en chat. 2 Personer får ofte 2 forkjellige svar,særlig når det er no´n ny kanpanje.
Talkmore er i skrivende stund eneste mobiltilbyder på Viatrumf. Ikke fått registrert Storytel som ble bestilt under 500+ blemma heller.
Handlet for første gang hos Blush.no med ViaTrumf i forrige uke. Tror ikke de har vært der så lenge(?) Det drøyde nesten et helt døgn før kjøpet dukket opp på oversikten på viatrumf.no, men da også med status "Bekreftet". Dagen etter, under 48 timer etter kjøpet var gjennomført, var Trumf-bonus på konto
Er det fleire enn meg som strevar med at uvanlig mange transaksjonar må sendast inn henvendelse på for tida?
Veldig mye rot om dagen ja. Også veldig mange kjøp som er overført, men ikke bekreftet, eller markert som "overført". Det blir tull i Excel-arket!
Har ikke sett det før, men mulig jeg er mer svaksynt enn tidligere trodd. Jakt og Friluft ligger i alle fall inne med 7& på alt i nettbutikken, så om man heller vil ha trumf enn kvantumsrabatt på ammunisjon er det jo en mulighet selv med litt stive priser
Treg kundeservice for tiden, syns jeg. Etterregistrering lå 45 dager med status "Klar til innsendelse" før saken avvises med begrunnelse "Ugyldig ordrereferanse". Dette er Disney+ som ikke har ordrenummer. Før ba ViaTrumf om mer informasjon og/eller kopi av ordrebekreftelse om noe manglet. Mulig de opplever mye etterregistrering for tiden.
Har samme erfaring som dere når det gjelder tregheter. Jeg booket vel rundt 15 hotellovernattinger på choice for en uke siden, kun fem av de dukket opp i oversikten. Testet å bare bestille for samme datoer i dag, og samtlige av dem dukket opp Viatrumf nå nesten umiddelbart. Siden de var til samme pris valgte jeg da å rebestille alle nå og avbestille de gamle som aldri ble registrert på Viatrumf. Tror det er kjappere enn å vente på manuell innsending gjennom kundeservice, men tiden vil vise...
Jeg hadde en stor og dyr bestilling (14 dager på bra hotell) i juli. Bodde i tidlig august, og fortsatt har ikke hotels.com/Viatrumf 1) oppdaget at jeg bodde så lenge at jeg skulle ha høyeste prosentsats eller 2) utbetalt det for lave beløpet de sier i oversikten at jeg skulle få med omtrent halv prosentsats som gjelder korte opphold. Får vel purre snart...
Selv om det blir avvist, så har jeg 3/5 ganger fått poengene jeg har krav på hvis jeg melder kravet en gang til
Dei svarer ikkje for tida når du etterregistrering/klager på feil bonus heller. Sendte inn krav på mandag da det kom opp som bekreftet, nå er det blitt overført til Turmf med feil bonus og har fortsatt ikkje hørt frå kundeservice på mail.