Joda, KillBill benyttes for å få nådd de siste 30k for CT men her tenkte jeg spesifikt på å få velkomstbonus både hos Trumf og ViaTrumf, altså i teorien 500+750 trumfkroner tilsammen. De 750 dukket opp umiddelbart, men har verken sett 500 eller andre tilfeldige beløp som andre her inne har fått.
Har du erfaring med at dobbeldipping faktisk fungerer? Noen som vet om man kan bestille tlfabo til barn på 1 år? Spør for en venn…
Jeg skulle bestille Fjordkraftabo i helgen og gikk først inn via Viatrumf og startet en bestilling. Jeg gikk deretter ut av den for å så gå via Trumf.No (ikke mulig med dobbeltdipping, siden det er to forskjellige strømabo med forskjellige vilkår) for å bestille abonnementet som gir 750 kroner. Samme kveld tikket det inn 175,50 kroner fra Fjordkraft til trumfkontoen min fra Viatrumf. Beløpet er hverken fugl eller fisk. Noen som har opplevd tilsvarende?
Ja. Akkurat det samme skjedde da jeg prøvde. Først dukket det opp et beløp fra Viatrumf som var endel lavere enn Fjordkraft sitt viatrumftilbud og så kom det inn 750 i velkomstbonus fra trumf.no-abonnementet til forventet tid.
Bruker folk Expedia eller Hotels.com nå til dags? Brukte alltid Expedia før, men ser at Hotels nå gir høyere trumf. Mener imidlertid å huske at Hotels av en eller annen grunn beregnet ut fra et lavere grunnlag… Men mulig jeg husker feil?
Hos Hotels.com får du bonus på beløp etter at skatt og avgifter er trukket fra, mens Expedia får du for hele beløpet. Brukte Expedia før da du fikk mest trumf før opptjening ble kraftig senket, nå bruker jeg hotels.com fordi trumf beløp blir ca det same i tillegg til at hotels.com sitt rewards program er bedre enn Expedia sitt
Ditto. Og, hvis man følger med litt, så har de kampanjer med økt opptjening støtt og stadig, så man kan få mer Trumf. Hvis rommene ikke har gått opp i pris, så booker jeg om når opptjening er høyere.
Er det noen som har testet å kjøpe streamingpakke fra Allente gjennom Viatrumf? Tenker jo det er en god deal om man får 365 trumfpoeng for en mnd med basispakken til 279,-
Det ser ut til være 12 mnd bindings tid på det 279 tilbudet når du klikker igjennom for å bestille? Ditt abonnement Stream Basic279,- 0,- i 1 mnd 12 mnd bindingstid Plus at 279 bare er lokkepris for dei første 6 mnd? Måned 0-1 0,-/mnd. Måned 2-6 279,-/mnd. Måned 7-12 348,-/mnd. Originalpris 447,-/mnd. Forutsetter binding i 12 mnd. på Basic Legg også merke til at Standard abo har 6 første mnd gratis, vist du ender opp med å bestille dette uansett.
Hvor fant du det? Jeg finner ingen referanse til bindingstid for Basic noe sted akkurat nå, bare Standard og Premium. Jeg fant derimot noen vilkår i ofte stilte spørsmål om at man må betale ut inneværende måned pluss neste ved oppsigelse Uansett er vel ikke nødvendigvis 279 eller 348 en dårlig deal i seg selv hvis man allerede betaler for TV2 Play, og HBO Max, litt avhengig av hvilken TV2 play-pakke man faktisk får. Litt kjipt om man ikke kan takke nei til streamingboks og må returnere denne når man sier opp bare Og viaplay er kun tilgjengelig med standard.
Bonusvarsleren til ViaTrumf er borte fra Chrome. Den er veldig praktisk for å minne meg på å bruke ViaTrumf, så det synes jeg er dumt.
https://www.allente.no/stream/stream-basic/ Trykk på Fortsett Du kommer til bestillings vindu, vilk¨år på høyre side. Vi du veit om ein bestillingslink som ikkje gir dette så del gjerne.
Det der er ikke synlig på mobil. Profesjonellt gjort av Allente. Det er ikke akkurat som om de har vært i trøbbel for forvirrende markedsføring før da de bare var Canal Digital
Nei, men jeg brukte tilfeldigvis mobilnettsidene deres for å sjekke ut dette her om dagen. Det står ingenting om bindingstid for Basic noe sted. Og det er jo en ganske omfattende opplysning å utelate hvis man skulle kutte ut noe i det hele tatt, noe man egentlig ikke burde selv om skjermen er litt mindre
For å seie det mildt, personlig er eg ikkje spesielt interesert å krangle med Allente sin kundeservice i ettertid. Så sjølv om 365 Trumf kr hadde vært kjekt så trur eg at eg står over, har blitt brent før.