Fikk e-post for en time siden om 750kr velkomstbonus før 06.11. Synd de er dårlige på datapakker i utlandet. Tilsynelatende kan det maks konsumeres 1GB/mnd i Sone 2 uavhengig av betalingsvillighet. Dyrt er det i tillegg for 5x 200MB. https://talkmore.no/trumf?utm_source=edm&utm_medium=email&utm_campaign=trumf750
Det er Trumf bonus, 500 kr er Viatrumf bonus. Kan kombineres og gir 1250kr tilsammen. Blanda resultat; eg fikk for eit number porta i Juli, andre her har rapportert å ikkje få begge 2 bonusene.
Jeg fulgte linken fra viatrumf først, så det blir registrert der. Limte så inn url fra trumf-tilbudet i samme fane og bestilte det.
nei. nye kunder = nye kunder på sas shopping portal. du får bare bonus på sas shopping portal 1 gang pr konto pr butikk. Iallefall alle butikker og ICE som jeg har prøvd.
Hvor lenge har noen ventet på å få poeng overført? Ser ut til at jeg har en håndfull poeng som aldri har blitt overført fra 2018.. Har vurdert å etterlyse disse noen ganger, men har vært litt avventende siden jeg har vurdert å kjøre på mot NCC status.. Så enten er det nesten 12 eurobonuspoeng eller 13k NCC poeng i løse lufta her...
Har visst litt utestående fra 2018 selv. Tipper at jeg faktisk har fått disse poengene, men det skader jo ikke å spørre.
Jeg hadde to Hotels.com-transaksjoner fra 2018 selv som stod som bekreftet. Spurte om disse da jeg allerede mailet om noen Hotels.com-opphold iår som jeg måtte purre på. Fikk beskjed om at jeg kjørte sak på disse i 2018 og fikk etterbetalt trumf, så de hadde vel noe problemer med å oppdatere status den gangen
Det er bare å spørre dem direkte. Etter 120 dager er passert gjør kundeservice overføringen til Trumf manuelt når du spør. Har gjort det mange ganger, og da kommer overføringen rimelig raskt etterpå.
Ser oversikten i Viatrumf - Min Konto er blitt mer oversiktlig nå med både kjøpesum, trumf-bonus og dato for sist endret.
Hvor ser du dette? Hos meg er den vanlige, gamle "min konto" endret litt (viatrumf.no), men det ser ut som du klipper skjermbilde fra en app? Trumf-appen gir meg ikke noe lignende her, hvertfall.
Som @joskje skriver, det er fra SAS-appen. Men det er Hotels.com som har overført for opphold så langt tilbake som i februar.