Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det har begynt å gå veldig treigt nå.
    6-7 uker siden noen opphold som fortsatt ikke er bekreftet, samtidig ser jeg at noen bookinger frem i tid står som bekreftet flere måneder før selve oppholdet.
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Hm. Kuk i computeren etter bytet frå NCC til Strawberry?
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,825
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har opphold i mai som er bekreftet, men ikke overført. Både med Strawberry og Hotels. De kan jeg nok mase på, men avventer litt. Ofte tenker jeg at det har tatt veldig lang tid, og noen ganger stemmer det. Men ofte er det fordi oppholdene ble bestilt for leeenge siden, og det har stått i Excel-arket mitt veldig lenge. Har et opphold som ble booket i juli 2022. Men det ble gjennomført i juni, og er bekreftet. Så nå har det straks gått 3 måneder etter gjennomført.
     
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Godt mulig.
    Det haster heldigvis ikke med poengene, men jeg liker best når slike prosesser går av seg selv og poengene dukker opp når de skal.
     
  5. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,387
    Likes mottatt:
    5,538
    Bonuspoeng:
    183
    Mest forundret over at "Bli vakker" har er den mest populære butikken på Viatrumf :p Den har stått som det helt siden tidenes morgen.
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Kan det vere der Kong @holmen den fyrste av ViaTrumf får all trumfen sin ifrå???
     
    AirMags and obay like this.
  7. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Ventet enda lengre enn meg, da.
    Bare å smøre seg med tålmodighet ser jeg.
    Forresten bare noen dager siden jeg fikk fra Hotels for opphold i slutten av mai.
     
  8. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg sendt purring på 3 Strawberry opphold (2 fra mai, 1 fra mars), fikk litt svada først, og bonus utbetalt rundt en uke senere. Send screenshot av bekreftelse og at det har gått lengre enn 60 dager siden bekreftelse med engang, så du slipper første runde med svada.
     
    holmen, Sunnfjordingen and Flyrlavt like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,825
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er vakker allerede, så jeg trenger ikke å Bli Vakker. :p

    Men nei, jeg har aldri handlet der. :)
     
    obay, pepperminte and Sunnfjordingen like this.
  10. antirealiti

    antirealiti Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    "Mest populær" kan defineres på mange måter. Det kan være...
    • Den mest populære butikken generelt på listen, altså den med flest besøkende uavhengig av Trumf
    • Den hvor flest som trykker fra Trumf også kjøper noe
    • Den mest populære, men definert på gamlemåten, altså "for folk flest" eller "alminnelig"
    • osv osv...
     
  11. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,326
    Likes mottatt:
    2,518
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig det er noen som har tatt for mye Møllers Tran hos ViaTrumf her nå…

    2 av bookingene (de med minst Trumf) ble avbestilt, grunnet endring av antall reisende samt plutselig «Trippelkampanje».

    Likefullt, alle 3 godkjent under 1 uke etter utsjekk, så gjenstår det og se hva som blir overført når…

    IMG_2084.jpeg
     
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Kva datoar er dette frå? Eg har fleire "Under behandling" sjølv ein månad etter utsjekk.

    Eg trur alle Strawberrybookingar blir "Bekreftet", men dersom dei er kanseller vert dei endra til "Avvist" før utbetaling. Det har skjedd nokre gongar at slike transaksjonar vert utbetalt, men det høyrer med til sjeldenheitene. I tillegg skjedde det vel for nokre år sidan at trumf for kansellerte opphald vart trukke tilbake av Norgesgruppen.
     
  13. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,165
    Likes mottatt:
    7,501
    Bonuspoeng:
    293
    Tror den tilbakeførte trumfen for Nordic Choice/Strawberry for noen år siden var etter det ble overført trumf to ganger for samme faktisk gjennomførte opphold. Men kan såklart ha vært noen der det ble kansellert også..
     
  14. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig det og skjedde. Eg fekk eit trekk for eit opphald eg hadde tinga for ein kjenning som han hadde kansellert. Eg ser eposten kom i juni 2022, so det kan godt hende det var ein feil i samband med Omikron-nedstenginga i 21/22. Eg hadde inne mange bestillingar for kjentfolk då som vart avvist.
     
  15. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,248
    Likes mottatt:
    8,648
    Bonuspoeng:
    183
    Har meldt inn 3 saker om manglende Trumf på bookinger 17.07, og ingen svar på sakene enda. Har nettopp tatt et jafs og meldt inn 7 nye saker på bookinger som heller ikke har dukket opp...
     
    Sunnfjordingen liker dette
  16. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,326
    Likes mottatt:
    2,518
    Bonuspoeng:
    113
    Booking utført i mai og juni. Opphold 15. - 17. september. Endret status i dag.

    Siste booking som ble avbestilt gikk rett fra «Under behandling» til «Avvist», så blir spennende å se…

    Har i tillegg et opphold fra juni som har vært «Bekreftet» siden slutten av juni… Så det tar tid å få pengene…
     
  17. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,581
    Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, dette tek tid. Eg har ikkje heilt oversikt over når alle "bekreftet" bestillingane er gjennomført (booka for andre), men eg har fleire som har vore bekrefta sidan før sommarferien.
     
  18. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Vil jeg fortsatt motta trumf som normalt om jeg sjekker ut en dag for tidlig? Og vil jeg fortsatt få poeng som normalt fra Strawberry? Booket under 3x så hadde vært greit å fått med seg.

    Har kun erfaring fra tidlig utsjekk med Hotels og der fikk jeg uansett for hele oppholdet.
     
  19. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    ViaTrumf sendte ut en kundeundersøkelse i går.
    Er vel ikke alltid ViaTrumf selv det står på, men jeg la inn en kommentar om at systemet er treigt og ikke alltid virker som det skal. Oppfordrer andre til å gjøre det samme.
     
    Emma and holmen like this.
  20. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    677
    Likes mottatt:
    1,381
    Bonuspoeng:
    93
    Gjorde det samme.
     
    Flyrlavt liker dette

Del denne siden