Absolutt, tror aldri jeg har hatt så mye stående på korttidsparkering hos trumf før overføring til EB.
Ny rekord her og, men ble delt på to "parkeringer" hos meg. Fikk epost om 4-sifret overføring til Eurobonus kl 17:01, men står fortsatt et høyt 3-sifret beløp igjen på trumf konto.
Det «komiske» hos meg er at den eldste som jeg purret på senest i forrige uke ikke ser ut til å være med i denne batchen, basert på det jeg kan regne meg fram til. Så status er at opphold i september er overført, men ikke det fra begynnelsen av juni…
Samme her! Endelig! Det er ikke oppdatert på ViaTrumf enda, men fra beløpet så ser ut som jeg har fått for alle opphold i juni/juli. Så må nok vente til nyåret for resten fra september ):
Noen som har erfaring med å endre gjestenavn på hotels.com bookinger booket med viatrumf (via chat bot)? Har fått ny epost med endringene og oppdatert reiseplan, så redd for å ikke få poeng
Lurte på hvor tusenlappen plutselig kom fra :S men det er da vel jordbæråkeren. Da er det bare vente på rundt 7k fra booking.com som ligger på lur.
Dobbeldip weekend! Gifteringer med inngravering bestilt fra Gullfunn igår med 20% rabatt på DNB-kampanje, og ekstra boost på ViaTrumf den neste uken med 10,1% Trumf. Dukket opp i oversikten i dag tidlig med status «Bekreftet»
Bryllup er sjeldent god butikk for andre enn gullsmed og andre som livnærer seg på konseptet, så her gjør vi det for hjemmetrivselen sin del Så kan man likesågodt gjøre et godt kjøp i samme slengen
Det virker som om de har ryddet litt i går og i dag ja. Har fått massevis av Trumf fra Hotels.com og Strawberry. Fint å få ryddet litt nederst i Excel-arket. Endelig er alle kjøp gjort i 2022 utbetalt..