Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Når ble kjøpet førstegang registrert?
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk i dag en hyggelig tlf fra en dame som skulle ordne opp. Hun sa også at per i dag sitter det kun henne og tar seg av Viatrumf saker og det er etter at trumf agentene har sendt copy paste svar fra Viatrumf.no.
    Hun sa de jobbet med og få til en avdeling for support på Viatrumf. Noe som kan tyde på at det kan gå i riktig retning :)
     
  3. Glean ebg

    Glean ebg Medlem

    Innlegg:
    127
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Da har jeg sent en mail jeg og på at ingenting er registrert etter 3 handler på hotels og radisson.
    Oppga priser, dato og klokkeslett er det noe mere jeg burde oppgi?
    Det er over en uke siden alle handlene.
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk beskjed om å sende med bekreftelsesmailene.. (fra hotels.com i mitt tilfelle)
     
  5. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Ser ut til at jeg bommet litt...ble registrert 30.11.15...så da tok det ca 2 1/2 måned...ikke 3.
     
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Arg venter på mine kjøp fra 20nov. 18 feb har det gått 90dager bare to dager igjen.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Dette tar åpenbart evigheter, men jeg er nok tufs nok til å fortsette med det.
    Bedre med poeng om 3 mnd enn ingen poeng tenker jeg..
     
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    For ei veke sia la eg inn ei bestilling på Ellos via Viatrumf. Ellos fungerte smertefritt på kickback, på Viatrumf er det endå ikkje registrert. Det er likevel som @Are seier, håpet om å få poeng ein gong i framtida trumfar den enkle og komfortable utbetalinga frå kickback.
     
  9. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke direkte på ViaTrumf kanskje .... men jeg prøvde på å booke et hotell gjennom Expedia - tenkte å prøve å score noe trumfbonus på en ganske dyr booking til rundt 30.000,.- kroner.

    Jeg så at jeg kunne få den billigere hos flere andre online reisebyåer, men tenkte jeg skulle prøve "Prismatch"en deres....... Anbefaler ingen å prøve på det samme :)

    Jeg tror rett og slett prismatchen ble for dyr for dem - jeg fant samme / rom og betingelser til ca. 20.000,- og de var kun villige til å prismatche 5000,- Jeg bare avbestilte Expedia bookingen - og booket via Orbiz som gav 10.000 lavere pris - men jeg tenkte jeg måtte følge opp litt med dem for morro skyld....

    Etter flere emailer frem og tilbake sendte de meg denne:

    "Prisene som sammenliknes, må være allment tilgjengelig - Prismatchløftet gjelder kun priser som både annonseres og gjøres tilgjengelig for offentligheten på en nettside som er rettet mot forbrukere i Norge. Dette inkluderer for eksempel ikke priser som tilbys på endringsprogrammet, bedriftsrabatter eller -priser, gruppe-, charter- eller kursprogrammer, insentiv-, møte-, kongress-, samle- eller Interline-priser, priser som oppnås via auksjon eller lignende prosesser eller priser som kun er tilgjengelig hvis man bestiller med kupong eller annen kampanje som ikke gjelder for alle. Den lavere prisen kan ikke være fra en nettside som kun tilbyr pristilbud over telefon eller fra en mottatt e-post. Prisen må være oppgitt og bestilt i samme valuta som bestillingen din på Expedia.no (og uten henvisning til valutakonvertering)."

    Jeg synes dette er litt morsomt da...... et amerikansk nettbasert reisebyrå som priser i dollar er med andre ord ikke prismatchet.....

    Så moralen er : book der det er billigst ... prismatch virker sjelden (ihvertfall hvis det er mye penger)
     
    Kristian liker dette
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Da venter jeg på 1500 trumf kroner som bekreftet overført til trumfkontoen,og med de 450 jeg har fått denne mnd så blir det et greit tilskudd. Er der noen som vet om de 300 ekstra eb poeng er knyttet til trumf kontoen eller SAS kontoen. Altså kan jeg få 300 ekstra per konto jeg overfører 500+ til?
     
  11. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Når jeg går inn på ViaTrumf nå, så er Hotels.com listet med 0% bonus. Så enten er det en feil, eller så ser det ut som partnerskapet er slutt.
     
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Da blir de expedia fremover kanskje.
     
  13. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Hvorfor ikke Venere? De gir 9,5%, mot Expedias 9% på hoteller.
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Det var da noe dritt..
    ViaTrumf og hotels.com rewards var jo en riktig god kombinasjon.
    Må kanskje tilbake til kickback.no da...
     
  15. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    ...men når man går videre med hotels.com og får flere detaljer, kommer det opp med 8% bonus. Jeg forholder meg til den informasjonen og bestiller som før.

    Skjermbilde er en selvfølge som dokumentasjon.
     
  16. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte fra expedia i går og prisen var lavere der enn på tilsvarende hotell hos hotels.com. Antakelig tjener expedia mindre på hvert salg..
     
  17. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Og nå er hotels.com tilbake på 8%...
    hotelscom.jpg
     
    kosvines liker dette
  18. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    De gikk ned til 7 tidligere gjorde de ikke?
    8 er flott :)
     
  19. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,141
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    er det NOEN som faktisk har fått trumf på dette?

    jeg har mitt første kjøp 02.12.15 bekreftet hos Hotels.com.
    det har vært bekreftet siden aalesund brant og nå har vi også passert de magiske 90 dagene.

    kjenner jeg er passe lei av dette opplegget, og derav lurer jeg på om noen kan bekrefte at det faktisk fungerer, selv om det tar vinter og vår....
     
    TommyL liker dette
  20. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Det fungerer :) har fått 2 utbetalinger. En etter 88 dager og 1 etter 100. Har en sak gående der det har vert feil beløp og noe styr som nevnt lengre oppe. Fikk i dag mail at hun jobber med saken og hun overførte 50 kr i trumf som plaster på såret siden det tar så lang tid :D 50 trumf kom umiddelbart
     

Del denne siden