Nja, i enkelte tilfeller, men av totalt over 120 handler via Viatrumf er det nå altså 8 som ligger som klager der. Totalt har jeg hanket inn over 13.000 Trumfkroner fra Viatrumf de siste 8 månedene, så jeg klarer ikke å hisse meg så voldsomt opp over de 8 x 45 kronene som ligger der uten avgjørelse enda...
Vel, det er mer prinsippet om at kjøper man en vare/tjeneste til avtalt pris så er det den prisen som gjelder. Det er heller ikke ok om bonuspoeng og trumf uteblir fordi disse bonusene er en av grunnene for å handle der. Når man i tillegg bruker 4 mnd på en enkel sak er det ikke lett å gi dem god omtale.
Må si meg enig med din frustrasjon, de virker ikke spesielt seriøse. Har gjennomført 3 handler der. 2 har ikke dukket opp og jeg måtte klage (fortsatt ikke hørt noe) og en har ligget under behandling i evigheter og er oppført med halvparten av prisen jeg faktisk betalte...
Pokker.... Handler for 17k for jobben på inkclub i går og glemte å logge inn via viatrumfportalen. Jaja. Noen tapte poeng der.
Har bestilt via ink club for ca 1000 kr, men på viatrumf klarer de å sette opp at handelen var på 750. Et større drittsystem skal man lete lenge etter.
Så så, nå må du faktisk også ta en titt på "trumfreglene" som gjelder for nettbutikken InkClub: Frakt og mva gir ikke grunnlag for Trumf-bonus på denne nettbutikken. Så beløpet stemmer nok det Litt userriøst å legge skylden på noen andre her dessverre
1000 kr var uten moms og frakt. De har svart på mail at "tilbudsvarene" dessverre ikke kom med og de skal ordne det. Edit: og det er ikke første gang fra dem. Poenget er at systemet er helt random.
Ahh, hehe, da kan jeg skjønne frustrasjonen. Har kun gode erfaringer med InkClub og viatrumf så langt.
Noen som har erfaring med Letsdeal ? Har tre klagersaker som jeg har ventet på svar siden mars. Kjøpene blir aldri registrert selv om jeg gjør alt rett (sletter logg, privat vindu...)
Gikk fint for min del. Bestilte et brett med cola derfra. Alt gikk vel i orden, tok en måned eller to, tror jeg. Måtte ikke klage og etterregistrere noe.
Letsdeal har fungert fint de 5-6 gangene jeg har brukt dem.. jeg har derimot hatt kjempeproblemer med agoda... av mine 5 bookinger er 4 forsvunnet..
Kanskje problemet er at jeg bestilte Pepsi max Får gi de en sjanse til og håpe at det går bedre med kinobilletter.
You preach the truth. Trumf eller ikke trumf, så er det klart at å bestille pepsi max ikke henger på greip
forsvnnet som i at de ikke dukker opp i Viatrumf eller forsvunnet derfra etter først og ha blitt registrert?
Tydelige at Viatrumf har tatt stilling i Pepsi/cola diskusjonen Men det forklarer likevel ikke hvorfor de andre kjøpene mine ikke kommer opp. Kjøpte blant annet en deal på tannlege. Utrolig kjipt hvis jeg ikke får trumf/belønning for å gå til tannlegen....