I helgen fikk jeg plutselig et ras av poeng fra Trumf. Expedia hadde ryddet i skuffen, og funnet ut at det var på tide å overføre Trumf for hoteller fra mars, april og mai. Det ble småpene 36750 EB-poeng på meg. Moralen er, den som venter på noe godt, venter stort sett ikke forgjeves, men vanligvis veldig lenge, og må jobbe selv for å få det man har ventet på.
For hotels.com er det 8 % bonus uten Reward og 4,5 % bonus med Reward. Jeg bestilte 7 overnattinger i NY gjennom Viatrumf, men logget også av gammel vane inn. Ser ut som jeg har fått 4,5 % bonus, og overnattingene ligger inne i Reward. Var dette dumt av meg? Pleier dere erfarne bonusjegere å utelate Reward når dere bestiller på hotels.com med Viatrumf?
Det må du nesten vurdere selv. Vil du ha mest mulig bonuspoeng, eller vil du spare penger på en fremtidig hotellbooking?
Nei, ikke for meg. Min siste overføring er 24.08.17. Har også en før det som fortsatt ligger under behandling.
Noen som har problemer med å få registrert bestillinger på Expedia ? Prøvd 2 ganger nå, ingen blir registrert. Kjører samme system som har funket før.
5 bookinger med totalt i underkant av 40 netter i perioden Jan - April 18 som fortsatt står under behandling. 18.09.2017 er siste som gikk igjennom
Bestilling 01.09.2017 er siste som har blitt utbetalt med meg. Gjorde to bestillingar den dagen, den andre er fortsatt under behandling.
Altså om de kommer opp i Viatrumf? Eller etterregistrering av allerede gjennomførte bestillinger? Eller om man får poeng for gjennomførte opphold? Det tar gjerne en dag eller to før bestillingen dukker opp i oversikten på Viatrumf.
Tja. Vi hadde ett opphold i Dublin som ble avsluttet 1. oktober (bestilt i august) som ble registrert og etterhvert overført og utbetalt, men ikke noe etter det nei. Det mener jeg har gått relativt raskt, i alle fall i denne sammenhengen. En måneds tid kanskje?
Har selv 7 registrerte opphold fra nov 2017 og har ikke fått trumf for noen av dem. Klaget på flere, men får bare beskjed om at "de sender det videre".. Utrolig frustrerende og jeg vurderer å gå over til utelukkende expediabestillinger. Da kommer det hvertfall trumf selv om det også kan ta sin tid.
You lucky bastard! Eg har ikkje fått svar på mine to siste henvendelsar. Sende ein ny i kveld der eg med danna og høfleg språk (og uten store bokstavar) førespurde om der er noko håp? Lurer på å prøve nokre bestillingar på Radisson via Park Inn, kan det vere ein workaround? Eller går ting like treigt der?
I Det siste har det tatt veldig lang tid.. fikk for et par dager siden, for opphold i mars, april og mai.
Blir spennende å se om du får noe svar og hva det svaret vil bli. Har en fra park inn i november som også venter...
Deilig å få booket reise for min kusines datter og hennes venninner på dagens now or never. Nesten 20 000 i fly hos sas til split med hotell gjennom booking.com. Masse deilige viatrumf-daler. Håper bare det ikke blir noe rot.
Nå er Lets Deal borte fra Viatrumf Håper ikke det påvirker sakene jeg allerede har inne hos viatrumf...