Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som faktisk har fått trumfpoeng etter å ha sendt inn henvendelse? Begynner å nærme seg 4 måneder på alle mine henvendelser uten noe som helst resultat.

2. protozyko

protozyko Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hatt en sak gående siden 14.mai 2017 :( Er vel eneste gang jeg har trengt og ellers gått fint.

3. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,140
    Bonuspoeng:
    93
    Såpass...Har du fått noen tilbakemeldinger på hvorfor poengene ikke har dukket opp?

4. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Da dukket det opp etter 1,5 døgn :)
    ViaTrumf er en tålmodighetsprøve

holmen liker dette
  5. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med viatrumf hos sas når du booker flere billetter i samme bestilling? Bestilte i 3 omganger (med 3 logins i incognito mode) hos sas. Bestilling 1 var 5 billetter (ungdomsbill, tur), booking 2 var 6 bill (retur, voksen), booking 3 var 1 til tur (voksen). Bare fått en av dem, som jeg utfra prisen tror må være nr 3.

På viatrumf kommer alle tidspunktene opp om jeg vil registrere manglende, men hva plotter jeg da inn iom at det er 5 forskjellige koder (SEB har splittet opp i hver enkelt billett på regningssiden).

Hva putter jeg inn på ordresum? (total billettpris eller pris for hver) og hvilket ordrenummer bruker jeg - en random varelinje fra SEB-nettbanken?

6. Trent600

Trent600 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    651
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har hatt noen hotellopphold i det siste og som har fått inn poengene rimelig fort? Hvem bestilte du i så fall gjennom da?

Hadde stort hell med Expedia i vinter (poengene kom noe dager etter oppholdet), men vet ikke om de fortsatt er like raske? Synes jeg leste om noen som klaget her...

7. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,153
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med ordre som kommer som bekreftet men så endrer status til avvist eller får mindre beløp?
    Har en ordre fra en butikk der de ringte og beklagde at de måtte kanslere deler av ordren siden varen ikke var på mulig og skaffe(1 av 10 varer). men de skulle sende resterende varer. Enden på visa er nå at 9 varer er på vei med levering i morgen, beløpet for 10 varer er refundert meg(eem?) og viatrumf endret status til bekreftet i dag.
    "Kun" snakk om noen 3 tusen kroner, men fortsatt rimelig happy med den.

Kan ikke bli bedre om dette går igjennom :D

8. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    har stort sett fått det som jeg skal men ser nå at de 4 siste hotels.com bookingene mine er registrert.
    andre med problemer med dette?
    kjøp hos andre leverandører i samme periode kommer inn som normanlt.

hvor lang er forøvrig behandlig på kjøp hos sas.no?

9. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Flere andre som har ventet trumf fra sas som opplever at en del bookinger har endret status i dag? Har en god del som gikk til bekreftet (men ikke enda overført til trumf) i dag, inkludert en del jeg hadde sendt inn henvendelser på.

10. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,425
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, hadde 8 bookinger tilbake i februar som ikke ble registrert. Disse sendte jeg inn "klage" på, og nå står de alle som godkjent på "Mine henvendelser" og de står som bekreftet men ikke overført i den vanlige oversikten.

8 x 55 kroner som jeg egentlig hadde avskrevet. :)

11. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her, nå er jeg spent om de blir overført..,,

12. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,592
    Bonuspoeng:
    183
    Fått trumf penger for endel SAS bestillinger nå. Også to stk som ble avbestillt(og refundert) under 24 timer etter bestilling.

Klager ikke på det men kan ikke være god butikk for SAS

hifiman liker dette
  13. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Er det mulig å bestille bonusreiser igjennom Viatrumf og få poeng for det også?

14. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,592
    Bonuspoeng:
    183

Ja.

jgroneng and Misterix like this.
  15. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tipset! Driver akkurat å planlegger en bestilling nå :D

16. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Farsken da har jeg gått glipp av noen poeng:(

17. Gabface

Gabface Medlem

Likes mottatt:
    399
    Bonuspoeng:
    63
    Samme gjelder meg. Fått trumf for sas bestillinger som jeg egentlig har avbestilt. Helt greit for meg :)

18. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    7,987
    Bonuspoeng:
    183
    Booket nettopp et oppholdt på Hotels.com.
    Til min store overraskelse så jeg at Via Trumf bare gir 2% mot 4,5% sist jeg booket, mener jeg da.
    Jeg booka noe relativt kostbart, men bare 2 netter.
    Heldigvis oppdaget jeg dette i tide og benyttet heller en kupong som gir meg en ekstra rewards natt. Tenker det er mer lønnsomt en noen skarve SAS poeng.
    Med 2%, da ser jeg faktisk ikke store gevinsten i å gå via Via Trumf.
    Har vurdert å forsøke Hotwire, men er også litt skeptisk til dette, men kanskje det må forsøkes

19. Gabface

Gabface Medlem

Likes mottatt:
    399
    Bonuspoeng:
    63
    Til info brukte jeg Hotwire ifm en roadtrip fra vestkysten til østkysten i USA for et par år tilbake på mange steder vi var innom. Dette var med stor hell og vi bodde på veldig fine hoteller til bra pris! Så i USA var Hotwire meget lønnsomt hvertfall.

20. Crom83

Crom83 Medlem

Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Alternativt får du 8% ved booking utan rewards. Vurderer det til betre verdi enn rewards-netter. Skal fullføre oppteninga på noverande rewards (mangler to), og så går eg over til å bestille utan rewards.

Del denne siden