Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,911
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke alt

81A818CD-7667-4C07-94A3-CBD678BD6F3D.jpeg

Swaggertarian and DanH like this.
  2. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde et par kjøp fra Mister Spex og Løpeshop nå, og fra begge var poengene på plass før pakkene var kommet på posten. Det kan vi like, synd man ikke trenger ubegrenset med løpesko og solbriller :cool:

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,239
    Bonuspoeng:
    293
    Bestilte Ice mobilt bredbånd for å sjekke om det fungerte hjemme og på hytta. Fikk Trumf før pakken kom. Det fungerte dårlig hjemme, så jeg har returnert modemet. Blir spennende å se hva de gjør med Trumfen..

4. Swaggertarian

Swaggertarian Sunnfjording

Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Nokon som har hatt trøbbel denne veka? Har tinga to flyreiser og blomster, men berre ei av flyreisene er dukka opp på oversikta. Manglar ViaTrumf for ein flytur og blomster. Har aldri hatt problem før. Har gått eit par dagar.

Brukar å dukke opp i kjøpsoversikta meir eller mindre omgåande etter kjøp.

5. flynofly

flynofly Nytt Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Joda, som jeg skrev mener jeg absolutt det er et avtalebrudd og klanderverdig, men det er likevel ikke konkurransevridende (https://www.naob.no/ordbok/konkurransevridning)

6. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte Komplett Mobil til samboeren for noen dager siden (mener det var på tirsdag), og trumf ble overført i dag. Så da har hun vært innom Ice og Komplett, så neste er vel Talkmore. Hun har hatt Talkmore før - dog uten trumfbonus. Jeg regner med at hun da får trumf når hun tegner nytt abonnement?

7. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,495
    Bonuspoeng:
    113
    Husk at det kan nærme seg kampanje i samarbeid med Norwegian. Jeg fikk 1200 cash points sist jeg bestilte abonnement fra Talkmore. Jeg kombinerte da med 150 kr i kickback. Så vidt jeg kan se finner du ikke Talkmore på ViaTrumf.

Slik var kampanjen i oktober 2017. Det var også kampanjer i forbindelse med Norwegian sin julekalender.
    https://talkmore.no/norwegian/1200cp

8. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,322
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen gode forslag bortsett fra at jeg alltid deler opp bestillingene hos Stayhard i en og en vare. Siden de har gratis frakt og gratis retur har jeg ingenting å tape på det.

DanH and Gullars like this.
  9. holmen

Likes mottatt:
    64,239
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde returnert resten av varene også.
    Og så gjort som @Krjemb sier.

DanH, SAJblue, Gullars and 1 other person like this.
  10. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Hva er deres erfaring med bookinger på expedia dukker opp på oversikten? Har booket rom nå for 15k, men ikke dukket opp. Gjorde dette i går, ingenting i dag. Bookingen ble gjort i inkognito modus og strake veien viatrumf - logg inn - reise - expedia - logg inn - booking.

I frykt for at det ikke ble registrert avbestilte jeg og gjorde det samme i dag, fortsatt ikke noe registrert. (forventer naturlig nok bare den siste skal dukke opp)

11. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,592
    Bonuspoeng:
    183

Hadde samme problem forrige uke. Forsøkte 3 ganger uten at noe ble registrert. Endte med å booke fra hotels.com . Kom da inn i oversikten i løpet av en time

12. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Takk, greit å vite man ikke er den eneste...men å gi bort 1,5%? Dog, jeg liker å forhåndsbetale, så 15k her og der blir fort mye penger som man må vente på i retur.

Mulig å booke enda engang og ikke forhåndsbetale, og eventuelt kansellere i etterkant den som ikke ble registrert

13. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,592
    Bonuspoeng:
    183
    Bedre med 8% enn ingenting :)

gi gjerne beskjed til viatrumf også. Så kanskje de skjønner at det er noe feil... hver gang jeg klager får jeg beskjed at det er noe feil med mitt oppsett..

14. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    536
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har tre av tre med Expedia, tar ofte en dag.

15. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,782
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før poengene kommer fra expedia? Har litt over 20k i brukte hotell opphold den i juli/august, og trenger de poengene for å runde over 240 ebp sånn at first kan bestilles. Hotell oppholdene er bekreftet inne på viatrumf

16. holmen

Likes mottatt:
    64,239
    Bonuspoeng:
    293
    Det tar ofte et par-tre måneder, dessverre.

17. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Er visstnok noe problem med overføring fra ViaTrumf som de jobber med. Har 2 kjøp som står «Overført til Trumf» siden juni/juli som enda ikke er kommet inn på Trumf.

18. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Forrige gang med Expedia tok det ca 1,5 mnd tror jeg, da ble det og registrert ganske umiddelbart

19. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Der dukket den opp :)

20. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,425
    Bonuspoeng:
    183
    Av og til kommer det etter et par dager, andre ganger kan det dessverre ta et par måneder. Raskeste for meg var etter en helg i London, da var poengene inne tirsdag etter hjemkomst, altså rundt 48 timer etter utsjekk.

Del denne siden