Ringte kundeservice for å spørre hvorfor ikke SAS bestillinger blir registrert automatisk for meg. Funker topp med alle andre bestillinger, men ikke med SAS.. De kunne ikke svare noe som helst og sa at Viatrumf spørsmål ikke besvares av Trumf kundeservice. Noen her som har en ide om hvorfor SAS ikke funker for meg? Og hva er ordrenummer når jeg skriver inn om manglende poeng? Booking referanse?
Bookingreferanse er OK som ordrenummer. Jeg har benyttet det på 2 henvendelser, hvor 1 er godkjent og 1 venter på avgjørelse.
Fekk nettopp 65 Trumf frå Interflora. Hadde ein ordre i august på 440, og fekk utbetalt trumf for den. Kor desse 65 Trumf kjem frå, er uvisst - men takker ikkje nei til det
Husk at disse selskap ofte ikke har lang kontortid.. Litt krisemaksimering selvfølgelig, men har vært noen caser hvor folk ikke får kontakt fordi ingen svarer telefon og kontortiden er par timer om dagen..
Jeg har den siste tiden gjort 5 bestillinger gjennom Viatrumf. Hvor ingen har lagt seg inn på listen. Har prøvd forskjellige måter å logge inn. Ny nettleser, slette logg, privat visning etc. Når jeg melder inn disse manuelt tar det flere mnd før jeg får svar.
Kan iallefall anbefale å kjøpe sykkel via Merida. Trumf-poengene kom inn i dag, kun 3 uker etter kjøp.
Jeg hadde 4 kjøp på SAS som skulle gitt 55 Trumf-dollar men ble oppført med 45. Henvendelse sendt for 2 dager siden, i dag var det ordnet. (Eller så oppdaterte det seg helt uavhengig av henvendelsen.. )
Når ble disse kjøpene gjennomført? Jeg har noen bestillinger liggende fra 16.09 og 20.09 som fortsatt ligger som 45 kr.
Har også en på 45 som skulle gi 55, så da blir det vel en henvendelse her også. Kan jo virke som de fikser det kjapt etter kommentaren over. Har noen no erfaring med NLYman? Ikke fått loggført noe for en handel tidligere i uken, mens alt annet fra andre nettsider samme dag er loggført på viatrumf.er kanskje litt utålmodig, men bare lurer i og med at det andre allerede er «under behandling»
Mitt kjøp på Haugenbok gikk nå fra «under behandling» til «avvist» Når jeg går inn på klage til kundeservice kommer jeg ikke videre for dette kjøpet er visstnok ikke registrert! Men har den vært «under behandling» bør den vel være registrert!? Noen som har erfaringer for om man kommer noe videre i slike tilfeller? (Hadde et stort innkjøp for jobben som skulle generer rundt 700 trumfkroner)
Er det over 100 dager siden kjøpet? I vilkårene står det 5) Vi tar kun i mot henvendelser på kjøp som er gjennomført de siste 100 dagene. I mine øyne en svakhet i systemet. Send mail og forklar situasjonen, tror det er flere her inne som har gjort det.