Haha, neida, ingen sjalusi her hjemme. Men nå må vi sjekke, mulig at samboer også fikk en trumfgave fra InterFlora
En ekte bonusjeger som kjøper blomster til sin elsker/elskerinne vil naturligvis ikke gi fra seg muligheten for å tjene litt Trumf-poeng samtidig
Mens sjømenn hadde en dame i hver havn så nøyer en bonusjeger seg med en ved hver flyplass egnet for MR.
Hadde et kjøp tidligere i høst via Eplehuset, og mener og erindre at det tok ca. 4 uker før det ble overført.
Noen som har forsøkt seg på 35-kroners bonuset fra storytel til nye kunder? Registrerte meg for gratis prøveperiode, men ikke fått noe inn på viatrumf. Måtte si opp nå for å unngå å bli trukket.
Handlet samtlige julegaver til familiens barn hos BR leker og Toys R Us. Pga. Viatrumf. Nå er de konkurs og trumf er fortsatt ikke overført. Er redd dette kan gi en større bismak på det nye året..
Kan varmt anbefale å bruke Nettbuss. Jeg bestilte Arendal-Sandefjord og kjøpet har visstnok blitt registrert 5 ganger med ulikt beløp(???). Alle er overført til Trumf. Jeg sitter stille i båten, 1657EB kommer uansett godt med.
Noen som har erfaringer med strømavtalen/selskapet som man finner på viatrumf? Virker som lettjente 500 kr...
Nå har mange hotellbesøk på Expedia stått på bekreftet i flere mnd. Ikke overført. Jeg begynner å bli lei hele konseptet. Må være Norges dårligste service.
De kommer alltid hos meg, 95% av tiden 2-3 mnd etter gjennomført hotellnatt. De står ofte som bekreftet i opptil 2 mnd. Utbetalingen til trumf skjer for meg mellom 4. og 8. hver måned. Når var overnattingen din? Og når endret det seg til bekreftet?