Fikk nettopp mail fra viatrumf om "1600 kr i trumf bonus ved installasjon av boligalarm for nye kunder hos Verisure". Er det noen som har testet lignende tilbud? Vurderer om vi skal bytte boligalarm for en slik deal eller ei.
Noen som har tegnet abonnement med Telia og hatt trøbbel med å få Trumf? Tegnet abonnement og fikk beskjed om at besøket var registrert, men ingenting er dukket opp i oversikten snart en uke etterpå.
Ja, tidlig i februar bestilte jeg Telia, som aldri dukka opp i VT. Gjorde en manuell registrering og da dukka den opp, men har ikke fått noen poeng. Status står til "Venter på avgjørelse", har venta 2.5 mnd nå. Frista til å bytte til ICE. Noen som har fått poeng fra Telia abonnement i hele tatt?
Noen som har erfaring med viatrumf og hotels.com appen? Ble vs til hotels.com fra viatrumf, appen på mobilen åpnet seg og jeg bestilte derfra, får jeg trumfene mine?
Men hvis du booket via websiden på Safari så oppfylte du kravet til Viatrumf om å booket på nettsiden og ikke appen til hotels.com. så det burde ikke være så overraskende Heldigvis!
sopranoss2 skrev:: Takk for svar! Manuell registrering, hvordan gjør man det om jeg kan spørre? viatrumf.no --> min konto---> ny henvendelse--> fyll ut skjema.
Bytta til Telia i midten av mars. Fremdeles ingen trumfkroner. Tok kontakt med viatrumf, står nå som venter på avgjørelse. Skal ringe telia i morgen og be de få ut fingern, utrolig irriterende.
Gjorde en bestilling tilsvarende 250-260 Trumfkroner hos Inkclub i begynnelsen av januar, og den står som "Avvist". Kundeservice hos Trumf ba om kvittering og fikk det. Etter det svarer de ikke på henvendelser. Har vel egentlig gitt opp... Flere som har erfaringer med denne butikken?
Har handlet der to eller tre ganger uten noen problemer, og trumfen har kommet rimelig raskt ift. mange andre..