Kanskje det står et eller annet sted at det ikke kan brukes sammen med andre rabatter? Da har de vel det juridiske på sin side. Men det er rimelig usympatisk mot faste/lojale kunder om man ikke kan bruke medlemspris.
Jeg booker vanligvis "flexible rate member only" med gratis avbestilling, noe som jo er ca midt på treet rater i forhold til de billigste. Trumf sier jo at rabatten gjelder hele nettbutikken til Radisson men finner jo samtidig denne under Trumf sin detaljerte info da: Vær oppmerksom på at Radisson Blu ikke gir Trumf-bonus ved bruk av kupong- og rabattkoder, selv ikke de som tilbys på Radisson Blu sine egne nettsider. Kan det da bety at når man logger inn for å bestille, og får opp alle medlemspriser så er Viatrumf faktisk ugyldig for alle disse, og at man må ignorere alle disse & bestille samme rom til en høyere rate som om man ikke var medlem i radissonrewards ... Vil sikkert ende på 220 - 240 netter i år & det er jo mildt sagt kjipt om man ikke kan bruke Viatrumf Om dette er grunnen så er det jo enda mer rart at hverken Viatrumf eller Radisson siden Januar har kunnet svare på hvorfor jeg stadig blir avvist. Også litt rart at de fakstisk blir registrert til å begynne med da, for så å bli avvist i ettertid.
Det kan jo nesten virke som at det er det som er årsaken.. Men, som du sier, da burde de jo vite det selv, og de burde ikke bli registrert i utgangspunktet. Dette er dårlig reklame for Radisson.
Jeg snakket med kundeservice, de sa en gang per bestilling. Jeg gjorde tre kjappe bestillinger etterhverandre 2. mai. Jeg står som eier av alle tre, men bruker er forskjellig. Alle tre dukket opp "Under behandling" ganske kjapt og står der fremdeles. K
Da er jeg straks klar for (forhåpentligvis) 4x2 ICE-abbonnement. Planer om å bestille nye numre til alle 4 og si opp etter bli-kjent. Er det noe problem å ta på samme viatrumf-konto, eller har ikke det noe å si? Planen er da å logge inn via min viatrumf, men registrere på meg selv og deretter ulike familiemedlemmer? Er det noen som vet om det er noen form for karantene, eller ny kunde kun 1 gang? Mener jeg leste f eks at talkmore hadde det at man hadde et opphold på 3 mnd uten abb gjorde at en var regnet som ny kunde en periode.
Jeg trykket på linken fra ViaTrumf tre ganger og åpnet dermed tre nye faner og bestilte tre nye abb. Alle med min trumf, alle med meg som eier, men tre ulike brukere. Alle tre står under behandling. Bestilt 2. mai. K
Har igjen fått avvist et opphold hos Radisson. ViatTrumf gjør det også umulig å klage på det, siden de har følgende klausul for klager på transaksjoner som er avvist: "Vi tar kun i mot henvendelser på kjøp som er gjennomført de siste 100 dagene." Hotellrommet ble booket mer enn 100 dager før oppholdet, og dermed er det ikke mulig å levere klage. Håpløst opplegg.
Ved nytt mobilabb, er det noen dato det er fordel eller ulempe å gå over? Her er det snakk om Ice, nytt (ekstra) tlfnr - altså ikke portere det gamle - og ønske om kun å betale 1x 99 i mnd avgift for bonusen? Er det beste da å ta nå, eller prøve å vente, f eks be om at de utsetter opprettelse av abb til 01.06?
Hva er vitsen med å utnytte tilbudet slik ? De kommer ikke tilbake eller kommer med masse kriterier. Syns i allefall ikke noe om å bestille "99kr mnd" abonnementet. få bonus for deretter å si opp. Meg om det. EDIT: Beklager om jeg misforstod deg her
Kunne ikke vært mer enig. Uten alle "luringene" hadde fordelene fortsatt å renne inn. Nå er det noen få som sager av greina til alle andre, ref Payr, Vipps ++.. Edit: Vet jeg er relativt ny her inne, men jeg går dessverre ikke spesielt stille i dørene til vanlig. Veteraner får ha meg unnskyldt
Jeg fikk det samme med +100 dager hos Marriott. Sendte en mail til trumf og forklarte dette. Da ba de om bekreftelse på booking og kvittering. Jeg oversendte dette og de svarte opp at de skulle ta saken. Har riktignok ikke hørt et kvekk på et par måneder så har begrensede forventninger...
Ice har nå økt sin bonus til 465 - de er virkelig på offensiven etter nye kunder. EDIT: 465 ja, litt rot med tallene der. For tidlig på morgenen-post
Må ha vært litt svimeslått forrige uke. Innbilte meg at det var 420. Du har så klart helt rett.. Til alle ICE-bestillerne. Gjør oppmerksom på at ICE (ifølge sine villkår) praktiserer 1 mnd oppsigelsestid - gjeldende fra den 1. i mnd ETTER oppsigelse er levert (som må gjøres via tlf, slik jeg forstår det). Altså om du sier opp denne mnd (før 31. mai) så er du fri 1. juli og betaler for 2 mnd.
Når det gjelder NTE har jeg funnet at hvis du slutter å betale regningene og bestride kravet så går det ganske raskt. Tok 3 dager fra jeg bestred kravet til status ble endret på ViaTrumf til "Bekreftet".