Dette endres ukentlig virker det som.... Det var som du sa 640, og jeg bestemte meg da for å bestille. Var litt treig i avtrekkern, og når jeg skulle trykke "kjøp" noen dager senere var det nede i 420. Bestemte meg for å vente, og når jeg sjekket på nytt på torsdag kveld denne uken var bonusen plutselig oppe i 620. Bestilte, og nå står kjøpet som "Under behandling" med kr. 624 (usikker på hvor de siste 4 kronene kom fra...). Et par dager senere ble bonusen justert til 465... Hadde vært bedre om dette ble annonsert som kampanjer med en bestemt varighet. Nå er det rent sjansespill.
Da jeg ringte inn fikk jeg beskjed om at det ikke var noen bindingtid og at avtalen kan sies opp etter 1måned. Det at du må være kunde ut juni i tillegg sa de ikke noe om, før du eventuelt igjen er "fri" fra Juli måneden som du sier. Tanken er jo å bestille fra et nytt selskap igjen og resten fikser de ved "overgangen", man beholder også sitt gamle nummer.
Finkjemmet villkårene og googlet litt rundt. TL:dr - husk at bindingstid og oppsigelsesfrist er to helt forskjellige ting. Helt riktig at det ikke er noen bindingstid, men du er som med alt annet nødt til å betale for bruken (bare at bruken tilsvarer ut neste mnd. Så sier man f eks opp 1. eller 2. juni, så må man betale for juni og juli, fri fra 1. aug). Ved evt portering av nr til f eks Talkmore, så ser jeg for meg at du likevel må betale for de 2 mnd, selv om de porterer over før 1. juli (slik at du i praksis da dobbeltbetaler). Har ikke fått mailen ovenfor fra viatrumf....dumme greier..Regnet jo med at det var tidsbegrenset, men hadde vært greit å vite hvilket tidsrom (Stod ikke på selve viatrumf for noen dager siden da jeg prøvde å sjekke).
Hur lång tid brukar det ta med trumf bonus før hoteløvernattning ? ca 1 månad sen vi betalade och checkade ut.
herlighet ! då låter vi den ligga... når/om man får sån ca 1000 trumf på expedia/viatrumf blir det kört igenom ens fasta utbetalning till EB eller måste man sätta över de som engångs överföring ?
Dere har sikkert fått registrert mitt kjøp! jeg måtte sende inn henveldese da den ikke dukket opp Venter på avgjørelse..
Hadde ein ordre hos dei i mars på rundt 600kr. Fekk totalt 6(!) oppføringar hos Viatrumf, der to stk er utbetalt og dei fire andre ligger til behandling. Dersom alle blir utbetalt blir det altså 300 Trumf-poeng
45 gratis trumfkroner hos Wype, og faktisk kan det jo også være interessant å benytte seg av innholdet https://viatrumf.no/cashback/wype-trumf
Det stod faktisk en liten notis under "Takk for kjøpet" som forklarte at de hadde noe trøbbel med systemene sine, som gjorde at du kanskje ikke fikk ordrebekreftelsen Edit: Jeg mottok eposten ca en halvtime etter "kjøpet"
Se der ja! Leste ikke så nye, jeg da.. Men det hadde jo vært greit med litt info om hvordan tjenesten fungerer, og hvordan ma eventuelt melder seg av før man må begynne å betale (jada, jeg vet at det sikkert sto i Terms et eller annet sted som jeg merket av for at jeg hadde lest..)