Skulle til å bestille Fjordkraft EB-avtalen i går. Nølte litt, og la det fra meg. Sjekket denne tråden i dag, og ser at Viatrumf gir 795 i bonus Kun 3 mnd binding, mindre påslag og lavere månedspris, en no-brainer for meg. Nå er denne bestilt!
Apropos; noen som husker ca hvor langt tid det tar før Hotels.com dukker opp? Mener disse har pleid å komme ganske kjapt i oversikten, men har noen bestillinger fra tirsdag som ikke har dukket opp enda.
Tipper det har noe med når abo overføres, når første regningen sendes ut, og i tillegg definisjonen av "et par uker".
Samme her, de var attpåtil så frekke å ringte meg her forleden. De ville på død å liv ha meg tilbake som kunde, så fort jeg nevnte manglende viatrumf utbetaling som et argument for at jeg sa opp sa hun bare hadebra og la på... Useriøst hele opplegget.
Mtp oppsigelsestiden til ICE skulle jeg helst sagt opp abonnementet mitt i dag. Men jeg har enda ikke mottatt faktura fra de og ViaTrumf statusen står fortsatt som "Under behandling". Hva gjør dere, sier opp i dag og regner med å få Trumf-bonusen uansett eller avventer en måned til?
Jeg bestilte fjordkraft på onsdag kveld via viatrumf, og den har kommet opp i min oversikt på viatrumf.no og står som under behandling. Men jeg har derimot ikke mottatt den e-posten om flere her inne har mottatt ang mottak av bonuspoeng.
Dere som har bestilt fjordkraft: fikk dere opp valg om oppstartstidspunkt underveis i prosessen? Vurderer å bestille til samboeren når mitt eksisterende abonnement utløper i juli.
Den automatiske overføringen av poeng gikk gjennom Hadde ikke ventet det med alle trumf problemene omdagen
Veldig rart, jeg bestilte ICE for en uke siden, ikke fått sim-kort ennå, men Trumf er både bekreftet og på konto.