Hva gjør jeg med ~240 000 EB-poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Nihie, 21. mars 2023.

1. Nihie

Nihie Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Ok. Jeg er normalt fleksibel, bare ikke på denne turen. Så da bør jeg kanskje heller lete etter en annen ferietur (veeeldig lyst på en tur østover, så er kanskje en god mulighet :) ) til sommeren f.eks. Er det sånn at man må søke eksakte datoer i den søkemotoren? Jeg det ser jo sånn ut, men noen vet kanskje om en annen mulighet?

Jeg prøver å finne den tråden om å booke EB reiser som @ccurrahee nevner over, men jeg er litt usikker på hvilken det er. Er det denne? https://insideflyer.no/forums/threads/diskusjon-om-ct-flyvninger-eller-andre-poengreiser.16163/

2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Det er blant annet den tråden jeg tenkte på. I og med at du er uerfaren med søkeprosessen rundt å finne en EB reise ville jeg tatt en telefon med SAS også, det koster deg kanskje en time på telefonen men betyr også at du om du treffer riktig konsulent så kan hen kanskje finne en reise du ikke finner selv.

3. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,311
    Bonuspoeng:
    183
    @Nihie når du skal søke, så lønner det og søke direkte fra/til hubs i Europa ikkje fra Osl.
    Søk til/fra FRA/VIE/LHR/LIS etc

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,015
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg finner ikke bonusbilletter på de aktuelle datoene for bryllupet.
    Jeg ville bestilt OSL-LIS-GIG-LIS-OSL på TAP sine sider .., gjennomgående billetter

Mulig du fremdeles kan finne bonusbilletter via LHR med SAS og BOG med Avianca til GIG

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,719
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en mulighet for at Lufthansa slipper seter til GIG etterhvert. De slipper ikke seter i C til partnere før 85 dager før avreise. Du kan også sjekke til GRU og kjøpe billett videre innenriks, men det er vel kanskje mindre relevant med de begrensningene du har på denne reisen.

Del denne siden