Men jeg liker ingen av delene. Nå skal det sies at det er noen år siden jeg smakte det sist, så jeg får vel gi det en sjanse. Det var det samme med reker og pinnekjøtt, det var først etter flylte 20 (reker) og nesten 30 (pinnekjøtt) at jeg begynte å like dette også.
Pokker, det tenkte jeg ikke på. Du har rett, det funker nok. Trodde jeg måtte komme opp med en finurlig forklaring på hvorfor jeg ikke vil ha jeg.
Da passer det bra å nevne websiden/appen AwardWallet Jeg har holdt på lenge med bonuspoeng, men det tok virkelig av da jeg fikk laget meg en konto der og funnet frem alle mulige bonusprogram jeg hadde medlemsskap i. For øyeblikket har jeg lagt inn: Fly: British Airways Executive Club, KLM Flying Blue, Norwegian Cashpoints, SAS Eurobonus Hotell: Nordic Choice, Hilton Honors, Hotels.com, IHG Rewards Club, Radisson Rewards, Scandic Hotels Leiebil: Avis Cruise: Norwegian Cruise Line Latitudes Rewards, Royal Caribbean Crown & Anchor Shopping: Trumf Med app på nettbrett/telefon kan jeg også rimelig enkelt fortelle samboeren hvor mange bonusnetter jeg har på hvilke kjeder, når de går ut, og hvor mange netter på cruise vi mangler for å nå neste nivå :-D AwardWallet er litt forvirret av SAS eurobonus familiekonto men jeg ser de jobber med det så det blir nok fint. Setter også pris på varselet om endringer, i tilfelle noen skulle klare å hacke seg inn og stjele bonuspoeng.
Awardwallet var et finurlig lita hjelpe middel... Da har vi fått enda en som vokter på de forskjellige bonusene. Takker @HaraldOslo
Sjekket brukervilkårene nå. Noe av det drøyeste jeg har sett, men så er det jo sjelden man får en gratis lunsj Anbefaler i det minste å lese "Privacy notice" før du signer opp. Hvis du trodde Facebook tok seg til rette, så har Awardwallet tatt det til nye høyder..
Noe av grunnen til dette er amerikansk dekke ræva si. Du gir de tross alt nøklene til dine kontoer. En hendig funksjon er at den også henter ut bookingene dine og legger de under Trips. Blir litt duplikat at TripIt, men veldig hendig at den finner det meste, så fremst du booker via en av bonusprogrammene dine. Parkering på flyplassen må man derimot legge til selv, i begge programmer.
Du kan få Beluga pluss annet snadder her, 20. juni: https://mailchi.mp/b11e2bedf545/a-decadent-evening-with-caviar?e=cf7cc04890