I'm in! I det flyet der kan jeg til og med sitte i Braathens Back Kanskje vi kan få en reprise på fredagsburgerne også?
... på midten av 1990 tallet jobbet jeg en del i Verdal og på fredagsettermiddagsflyet fra TRD-BGO serverte de gjerne et glass rødvin og en is også....
Veldig bra initiativ @Eddie47!! Fløy mye Braathens i gamle dager med gamlingene da jeg var liten snørrunge. BGO-EVE to-tre ganger i året. Elsket det! Husker veldig godt da den første 737-400 maskinen ble satt inn i 1989. Veldig stilig med nye motorer og knekk på halen
God idé! Min aller første flytur var fra Bergen til Kristiansand med min bestefar. Det var med Braathens 737 og må ha vært i 83/84 eller deromkring. Forøvrig første og siste gangen jeg har flydd med de, så det hadde vært gøy med en gjenforening. Kanskje det er samme flyet?
He, he, jeg tenker at skulle vi booket denne, så måtte vi nok fått med det som kan krype og gå på forumet for å få lavest mulig pris . Undres på om det blir EB poeng
Forudser en rimelig stor kamp om at få lov til at til at køre sit AMEX / Mastercard igennem når bestillingen skal ligges. Let the fight begin.
I årene 1947-48 fløy Braathens til Hong Kong ... "De første flygningene mellom Oslo og Hongkong for eksempel var satt opp med stopp i Amsterdam, Marseille, Kairo, Basra, Karachi, Calcutta og Bangkok i den rekkefølgen."
Vi må bare passe på alt vi har lounge-tilgang alle stedene! Dessuten må nok flyet ned for påfyll av champagne akkurat så mange ganger...
Det blir et langt årsmøte ...både i tid og distanse ... Gullkort hos Air X i antall leg i Business ... Er nok det er nødvendig med ferie etter årsmøtet, kanskje @Travellingalf og @Stuttfeiten kan ta oss med på en guidet og avslappende ferie til New Zealand etterpå??