Hva skal jg bruke poengene til??

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 25. febr 2016.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg flyr "hele tiden", flyr godt over 150 segmenter i året hvorav ca. 120 med SAS ... og har over 400 000 EuroBonus poeng og året er ennå ikke over .....

    Jeg har de siste 20 årene brukt "millioner" poeng på ferier med familie over hele verden og enkellturer for ungene og mor flyr på poeng når det passer henne. Nå er ungen ute for lengst og poengene "hoper seg opp".....

    Når vi er blitt gamle så liker vi å planlegge litt og vi tenker å svi av noen hundre tusen poeng på noen flotte flyturer i 2017. Vi er over 60 begge to og kan være borte en stund.
    (I 2016 er allerede på plass med KLM-Air France og FB .... Amsterdam, Paris, Afrika og Seychellene osv ....)

    Nå er det 2017 som er under planlegging for mor og meg ... det må bli noe spesielt og uventet jeg skal ha under granen til mor i desember ..... Hva foreslår dere som har reist mye??
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er viktigst? Opplevelser, flyturene eller mest mulig strand for pengene/poengene? (Evt annet?)
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Micronesia!
     
  4. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Fly business til Baltra på Galapagos og hopp på et Silversea cruise, evt til Quito og ta et Celebrity cruise til Galapagos derfra.

    Hvis man ikke liker cruise eller å bruke så mye penger, hadde jeg vel reist første klasse så langt på veien det gikk, og prøvd å ende opp på Fiji?
     

Del denne siden