Hallois! Ta en kikk her: https://insideflyer.no/forums/threads/guide-ord-uttrykk-og-forkortelser.623/ Første post gir deg svaret: Milage run – Altså det å fly for å sanke bonuspoeng. Til moderator: – Kanskje slå sammen denne tråden med den tråden som det er linka til?
Beklager at jeg ikke fant det på egen hånd. Det er litt mange forkortelser. Men har bokmerket tråden hvis jeg lurer på noe senere.
Er jo veldig fint å ta en MR med *A fra OSL, kanskje med LH i F, gjerne lh, så man får svippa innom FCT og FCL, etter å ha dunka gjennom FT på OSL. Da spiller jo egentlig ikke EB-status noen rolle siden det ikke er ekstra status-EB-opptjening til SK med LH. Ikke minst er det jo god opptjening til CT. Kanskje ladde opp SAS TW, og kom gjerne med TR, men pass på BMI.
Jeg er redd for nok en økning i BMI'en her i forbindelse med høstens bonustur med 4 x F tur retur Bangkok og dertilhørende lounger og annen moro. Fri flyt av champagne og de lekreste retter gjør at jeg frykter at den øker med minst 2 poeng...
Du får spør @drsyk hvor mange år som trengs, men jeg har i alle fall hørt rykter om at alt for mange BMI-poeng på lang sikt, kan medføre varige fordeler
FK?? FK er jo Felleskjøpet, vi er da ikke et forum for Norsk Bondelag. Selv om noen av oss bor i grisgrendte strøk.